Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έχει αναθέσει σε ελεγχόμενες μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) να δυσφημίσουν τη ρωσική ειδική στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία στη ρωσική κοινωνία. Αυτό αναφέρει σε δήλωση που δημοσίευσε την σήμερα Τετάρτη ο διευθυντής της Υπηρεσίας Εξωτερικών Πληροφοριών (SVR) της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Σεργκέι Ναρίσκιν.

Ο διευθυντής της Υπηρεσίας Εξωτερικών Πληροφοριών της Ρωσικής Ομοσπονδίας σημείωσε ότι το αμερικανικό υπουργείο συνέστησε στις ΜΚΟ να χρησιμοποιούν πλαστά στοιχεία που στοχεύουν στην απανθρωποποίηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας της Ρωσίας.

“Για να αυξηθεί ο αντίκτυπος στο κοινό, το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ καθοδηγεί τους χορηγούς του, όταν διανέμουν προπαγάνδα, να καταφεύγουν ενεργά στη χρήση άσεμνης γλώσσας, προσβλητικών εκφράσεων και χυδαίων εικόνων”, αναφέρει η δήλωση.

«Σε τέτοιες ενέργειες του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, υπάρχουν πολλά κοινά με τις παραδόσεις του Υπουργείου Δημόσιας Παιδείας και Προπαγάνδας του Τρίτου Ράιχ και του επικεφαλής του, Τζόζεφ Γκέμπελς, ο οποίος θεωρούσε τον διανοούμενο τον χειρότερο εχθρό οποιασδήποτε προπαγάνδας», αναφέρει η δήλωση.

Χάθηκε η εμπιστοσύνη στην τηλεόραση

Στο μεταξύ η εμπιστοσύνη στην τηλεόραση μεταξύ των Ρώσων μειώνεται, ενώ η εμπιστοσύνη στο Telegram και στα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται. Αυτό αναφέρεται στη μελέτη κατανάλωσης μέσων GroupM για τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.

Εάν στις 17 Μαρτίου, το 33% των ερωτηθέντων ανέφερε την τηλεόραση ως πηγή πληροφόρησης που εμπιστεύεται περισσότερο από άλλους, στις 27 Απριλίου μόνο το 23% των ερωτηθέντων το πίστευε.

Η εμπιστοσύνη μειώθηκε πιο έντονα μεταξύ εκείνων που ζουν εκτός μεγάλων πόλεων: στις 17 Μαρτίου, η τηλεόραση επιλέχθηκε ως μέσο προτεραιότητας από το 34% αυτών των ερωτηθέντων και στις 27 Απριλίου  κατά 24%. (Μεταξύ των κατοίκων της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης, πτώση από 27% σε 21%).

Τα μέσα ενημέρωσης του Διαδικτύου και οι επίσημοι ιστότοποι ονομάστηκαν αξιόπιστες πηγές στις 17 Μαρτίου από το 26% των ερωτηθέντων και στις 27 Απριλίου από το 23%

Γενικά, η εμπιστοσύνη στα κοινωνικά δίκτυα, τα ιστολόγια και τα κανάλια Telegram έχει αυξηθεί από 19% σε 23%.

Τώρα, μέσω της τηλεόρασης, «προωθείται η μόνη δυνατή άποψη για τα γεγονότα, επιπλέον, η παροχή μετρημένης πληροφόρησης και όχι πάντα έγκαιρα», επομένως, ο πληθυσμός στρέφεται στο Διαδίκτυο για λεπτομέρειες, λέει η Irina Edemskaya, Διευθύντρια Έρευνας και Στρατηγικής στο OMD Ο Όμιλος OM, σχολιάζοντας τη νέα δυναμική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »