Τον Απρίλιο, η Dr. Lee Merrit και ο Dr. Kevin Stillwagon συζήτησαν για τα “εμβόλια”, τις μάσκες προσώπου που χρησιμοποιούνται σε ύψος κατά τη διάρκεια των πτήσεων και πώς αυτά επηρεάζουν την ασφάλεια των πιλότων και των επιβατών.

Ο Dr. Stillwagon είναι πρώην χειροπρακτικός και κυβερνήτης αεροπορικής εταιρείας. Ήταν πιλότος αεροπορικής εταιρείας για 33 χρόνια. Για 26 χρόνια εργαζόταν στην Delta Airlines, εκ των οποίων για 21 χρόνια ήταν κυβερνήτης. Αναγκάστηκε να αποσυρθεί από την Delta Airlines επειδή αρνήθηκε να φορέσει μάσκα προσώπου ως “μέρος της στολής του”. Τον ανάγκασαν να συνταξιοδοτηθεί παρόλο που η αεροπορική εταιρεία παραδέχθηκε ότι η χρήση μάσκας προσώπου δεν σταματούσε τη μετάδοση του Covid και ήταν καθαρά για “οπτικούς λόγους“.

–> Τραυματισμένοι από το εμβόλιο πιλότοι

Κάθε πιλότος που έκανε ένεση Covid και έχει ανεπιθύμητη ενέργεια -ακόμη και μια ενέργεια χωρίς συμπτώματα, για παράδειγμα μικροθρόμβωση- “αυτοί οι άνδρες και οι γυναίκες είναι ωρολογιακές βόμβες“, δήλωσε ο Dr. Stillwagon.

Έχουμε πιλότους που πετούν τώρα με μικροπηκτικότητα ως άμεσο αποτέλεσμα των εμβολίων. Έχουν επίσης μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα, εξήγησε.

Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν άδειες πιλότου, αλλά μόνο λίγοι εκλεκτοί καταφέρνουν να κάνουν καριέρα σε μια μεγάλη αεροπορική εταιρεία. Αυτοί οι πιλότοι είναι άριστα εκπαιδευμένοι και τους εμπιστεύεται η εταιρεία τους για να πραγματοποιήσουν μια απόλυτα ασφαλή πτήση. Εναπόκειται στον ίδιο τον πιλότο να αποφασίσει αν είναι ικανός να αναλάβει τη διοίκηση ενός αεροσκάφους που μεταφέρει πολλές εκατοντάδες ανθρώπους.

  “Λοιπόν, εδώ είναι το πρόβλημα. Αν ένας πιλότος αντιμετωπίζει κάποιους μικροενοχλήσεις στο στήθος, αν εμφανιστεί και το αναφέρει στον αεροϊατρικό εξεταστή, θα τον βάλει στο μικροσκόπιο και κυριολεκτικά θα θέσει σε κίνδυνο την καριέρα του. Ξέρω ότι αυτό συμβαίνει σε μερικούς από αυτούς τους πιλότους. Δυστυχώς, δεν βγαίνουν μπροστά και δεν λένε τίποτα επειδή γνωρίζουν ότι αυτό θα μπορούσε να καταστρέψει απολύτως την καριέρα τους”.

Έτσι, υπάρχει κίνητρο να μην είναι κανείς ανοιχτός και διαφανής ή να μην βλέπει τα συμπτώματα ως σημάδια μιας δυνητικά σοβαρής κατάστασης. “Μπορεί να νομίζουν ότι πρόκειται απλώς για ένα γαστρικό πρόβλημα, καούρα ή ίσως για κάτι που έφαγαν”, δήλωσε ο Dr. Stillwagon.

Οι πιλότοι υποβάλλονται σε εξαμηνιαίες ιατρικές εξετάσεις. Αν και υπάρχουν μερικοί πιλότοι που παρουσιάζουν ανωμαλίες στο ηλεκτροκαρδιογράφημά τους (“ΗΚΓ”- “ECGs” ή “EKGs”) κατά τις εξετάσεις αυτές, το πραγματικό ζήτημα είναι η μυοκαρδίτιδα, η οποία πολλές φορές δεν θα φαινόταν σε ένα ΗΚΓ, εκτός εάν το ΗΚΓ φοριέται για μεγάλο χρονικό διάστημα.

  “Οπότε, να τι πρέπει να συμβεί – και αυτό είναι για την ασφάλεια του ιπτάμενου κοινού – κάθε πιλότος που πήρε αυτή την ένεση, την οποία αποκαλούν “εμβόλιο”, δεν με νοιάζει πόσο χρονών είναι, κάθε πιλότος πρέπει να υποβληθεί σε πλήρη καρδιολογικό έλεγχο. Αυτό θα περιλαμβάνει όχι μόνο ένα ηλεκτροκαρδιογράφημα αλλά και μια μαγνητική τομογραφία καρδιάς. Πρέπει επίσης να ελεγχθούν τα επίπεδα του D-dimer, τα οποία θα δείχνουν ότι συμβαίνει μικροθρόμβωση. Επίσης, τα επίπεδα τροπονίνης που θα υποδείκνυαν ότι έχουν υποστεί κάποια καρδιακή βλάβη. Υπάρχουν επίσης κάποιοι φλεγμονώδεις δείκτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως το τεστ PULS”.

Όλες αυτές οι εξετάσεις είναι πολύ ακριβές. Έτσι, οι ίδιες οι εταιρείες που εξανάγκασαν αυτούς τους πιλότους να υποβληθούν σε ενέσεις θα πρέπει να πληρώσουν γι’ αυτές και κάθε πιλότος που παρουσιάζει ενδείξεις τραυματισμού από το εμβόλιο θα πρέπει να καθηλωθεί στο έδαφος. Στους πιλότους που τραυματίστηκαν από το εμβόλιο θα πρέπει να χορηγηθεί θεραπεία μέχρι να αποδείξουν ότι είναι αρκετά υγιείς και ασφαλείς για να ξαναπετάξουν.

  “Οδεύουμε προς μια καταστροφή – σας το λέω αμέσως τώρα. Οι πιθανότητες να πάθουν και οι δύο πιλότοι καρδιακή προσβολή την ίδια στιγμή ή να χάσουν τις αισθήσεις τους στο πιλοτήριο την ίδια στιγμή είναι εξαιρετικά μικρές. Αλλά νομίζω ότι μπορεί να οδεύουμε προς μια κατάσταση όπου και οι δύο πιλότοι θα μπορούσαν να καταστούν ανίκανοι ταυτόχρονα. Με άλλα λόγια, θα βιώσουν κάποιο είδος συμβάντος που θα τους επηρεάσει είτε σωματικά είτε ψυχικά και θα απαιτήσει να προσγειωθεί το αεροσκάφος το συντομότερο δυνατό για την ασφάλεια της πτήσης”.

Η ανικανότητα ενός πιλότου είναι μεγάλο πράγμα. Ένας πιλότος υπεύθυνος για μια πτήση είναι τεράστια ευθύνη.

  “Αν είστε αρκετά κοντά στον προορισμό σας, θα συνεχίσετε την πτήση. Αν όμως βρίσκεστε σε μεγαλύτερης διάρκειας πτήση και βρίσκεστε πάνω από μια μεγάλη πόλη που μπορεί να αντέξει την εκτροπή του συγκεκριμένου αεροσκάφους που πετάτε, τότε ναι, θα εκτρέψετε την πτήση”.

–> Μασκοφόροι επιβάτες

Από προσωπική εμπειρία, ο Dr. Stillwagon παρέμεινε αρκετά για να δει τις επιπτώσεις της επιβολής μάσκας προσώπου στους επιβάτες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είχε έναν επιβάτη σε μια πτήση, ο οποίος σηκώθηκε για να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα και λιποθύμησε στον διάδρομο χτυπώντας το κεφάλι του σε ένα μπράτσο καθώς κατέρρεε. Δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός, αλλά ο επιβάτης έχασε τις αισθήσεις του, δήλωσε ο Dr. Stillwagon.

  “Είμαι σίγουρος ότι έχει συμβεί και σε άλλους πιλότους. Είμαι βέβαιος ότι αν ρωτούσατε άλλους πιλότους ή αεροσυνοδούς, θα μπορούσαν πιθανώς να σας πουν ότι αυτό έχει συμβεί σε αυξανόμενα περιστατικά μετά τη μάσκα.

 

   “Είμαστε υποχρεωμένοι να συμπληρώνουμε ένα έντυπο συμβάντος, οι αεροσυνοδοί το συμπληρώνουν -ιδιαίτερα αν ο επιβάτης έχει χάσει τις αισθήσεις του- πρέπει να μπαίνει στα αρχεία”.

Άρα, κάποιος γνωρίζει αυτές τις πληροφορίες, απλώς το κοινό δεν έχει ενημερωθεί γι’ αυτές. Μέχρι κάποιος να απαιτήσει αυτές τις πληροφορίες ή να υποβάλει αίτημα στο πλαίσιο της Ελευθερίας της Πληροφορίας, δεν είναι πιθανό να μάθουμε πόσοι επιβάτες βιώνουν κάποιο περιστατικό από το γεγονός ότι αναγκάζονται να φορούν μάσκες σε υψόμετρο.

–> Έλλειψη πιλότων

Υπάρχει έλλειψη πιλότων αυτή τη στιγμή, δήλωσε ο Dr. Stillwagon, αλλά δεν θα το δούμε πραγματικά για μερικούς μήνες, επειδή ο προγραμματισμός των πιλότων είναι ευέλικτος.

  “Ένας πιλότος μπορεί να εργάζεται όσο σκληρά θέλει ή όσο λίγο θέλει. Έτσι, κανονικά, όταν υπάρχει έλλειψη πιλότων, η εταιρεία θα δώσει κίνητρα σε έναν πιλότο να έρθει και να πετάξει τις ημέρες που έχει ρεπό – αυτό θα είναι μια αύξηση του μισθού του. Έτσι, οι εταιρείες έχουν έναν τρόπο να καλύπτουν αυτές τις ελλείψεις. Αλλά τελικά, θα φτάσουν σε ένα σημείο όπου οι πιλότοι θα πετάξουν όσο πιο σκληρά μπορούν. Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί ωρών. Οι κανόνες της FAA προβλέπουν ότι μπορείς να πετάξεις μόνο τόσο πολύ. Και μόλις χτυπηθούν αυτά τα όρια, θα αρχίσετε να βλέπετε να συμβαίνουν ακυρώσεις πτήσεων”.

Ένα άλλο σημάδι ότι ένας αριθμός πιλότων έχει επηρεαστεί αρνητικά από τις ενέσεις Covid και δεν είναι σε θέση να πετάξουν δημιουργώντας έλλειψη πιλότων είναι αν αυξηθεί το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους πιλότους.

  “Εάν υπάρχει πραγματική έλλειψη πιλότων, ίσως χρειαστεί να εγκαταλείψουν την υποχρεωτική απαίτηση συνταξιοδότησης στα 65 έτη. Εφόσον ένας πιλότος μπορεί να συνεχίσει να περνάει αυτές τις “κάθε έξι μήνες ιατρικές εξετάσεις” και αυτούς τους “κάθε εννέα μήνες ελέγχους στον προσομοιωτή” για να βεβαιωθεί ότι μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, θα αφήσουν τους πιλότους να πετάξουν μέχρι να μην θέλουν να πετάξουν πια”.

–>Τι λέει η FAA σχετικά με τους πιλότους που κάνουν ενέσεις;

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (“FAA”) κάνει κάτι είτε προληπτικά είτε αντιδραστικά. Δυστυχώς, τα περισσότερα από αυτά είναι αντιδραστικά, δήλωσε ο Dr. Stillwagon. “Δεν συλλέχθηκαν δεδομένα ασφαλείας [σχετικά με τις δυσμενείς επιπτώσεις των ενέσεων Covid στους πιλότους]. Τώρα συλλέγουμε τα δεδομένα ασφαλείας. Βρισκόμαστε ακόμη στη δοκιμή ασφάλειας”.

  “Όλα αυτά είναι πειραματικά προϊόντα. Κανένα από αυτά δεν είχε εγκριθεί πλήρως από τον FDA μέχρι τις 23 Αυγούστου 2021. Το πρώτο που πήρε έγκριση ήταν η ένεση της Pfizer και την ονόμασαν Comirnaty. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείτε να πάρετε αυτό το εμβόλιο, όχι στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν υπάρχει. Και ο λόγος που δεν υπάρχει είναι ότι οποιοδήποτε προϊόν που έχει εγκριθεί από τον FDA θα έχει πλέον την ευθύνη που θα επανατοποθετηθεί στους κατασκευαστές των εμβολίων, εκτός εάν το εμβόλιο αυτό είναι αυτό που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα εμβολίων για την παιδική ηλικία”.

Εάν ένα προϊόν εγκριθεί από τον FDA υπάρχει επίσης η απαίτηση για διαφάνεια όσον αφορά το τι περιέχουν οι ενέσεις. Αυτό δεν ισχύει για τα προϊόντα που εγκρίνονται στο πλαίσιο της επείγουσας χρήσης. Έτσι, υπάρχουν πιλότοι στους οποίους έχει γίνει ένεση με άγνωστη ουσία.

Η ένεση πιλότων με “εμβόλια” Covid δεν είναι ανάλογη με τους κανόνες πτήσης της FAA. “Με ένα εμβόλιο: το εμβόλιο, νούμερο 1, πρέπει να είναι εγκεκριμένο από τον FDA”, δήλωσε ο Dr. Stillwagon.

  “Κανένα από αυτά τα εμβόλια που πήρε οποιοσδήποτε πιλότος δεν είναι εγκεκριμένο από τον FDA. Και λέει για το Comirnaty και το Spikevax ότι ο πιλότος υποχρεούται να περιμένει 48 ώρες για να δει αν θα εμφανιστούν οποιεσδήποτε ανεπιθύμητες αντιδράσεις

 

  “Υπάρχουν μερικά άλλα εμβόλια που μπορούν να κάνουν οι πιλότοι. Το ένα από αυτά, πιστεύω, είναι το εμβόλιο για τον τύφο και το άλλο είναι το εμβόλιο για τη λύσσα. Και για αυτά, πρέπει να περιμένετε 72 ώρες. Αλλά για οποιοδήποτε από τα άλλα εμβόλια, δεν υπάρχει περίοδος παρατήρησης, ο πιλότος μπορεί να επιστρέψει αμέσως στο πιλοτήριο και να αρχίσει να πετάει αμέσως.

 

  “Για έναν πιλότο που θα πάρει ένα φάρμακο στο σώμα του – είτε από το στόμα είτε με ένεση είτε με τρίψιμο στο δέρμα του ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο θα ήθελε κανείς να πάρει ένα φάρμακο στο σώμα του – απαιτείται από το νόμο να υπάρξει μια περίοδος 12 μηνών μετά την έγκριση του φαρμάκου για να διαπιστωθεί αν θα μπορούσαν να εμφανιστούν οποιεσδήποτε ανεπιθύμητες ενέργειες αεροϊατρικού τύπου. Πρέπει να περιμένουν ένα χρόνο μετά την έγκριση του προϊόντος. Αυτό γίνεται για να μπορέσουν να δουν αν υπάρχουν αεροϊατρικού τύπου ανεπιθύμητες αντιδράσεις που θα μπορούσαν να συμβούν στο ευρύ κοινό και να επηρεάσουν την ασφάλεια της πτήσης ενός πιλότου.

 

  “Αυτό ισχύει για ένα φάρμακο. Αλλά το προϊόν αυτό δεν έχει χαρακτηριστεί ως φάρμακο – αν και θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, επειδή δεν είναι εμβόλιο. Δεν ενεργεί σαν εμβόλιο, δεν έχει τίποτα μέσα του που θα επιχειρούσε έστω να κάνει αυτό που υποτίθεται ότι κάνει ένα εμβόλιο”.

Αποτελεί σαφή παραβίαση της πολιτικής της FAA η χορήγηση στους πιλότους πειραματικών φαρμάκων γονιδιακής θεραπείας Covid. Ωστόσο, η FAA δεν έχει πει ακόμη τίποτα για να προστατεύσει τους πιλότους, τους επιβάτες και το ευρύ κοινό. Ωστόσο, ο Dr. Stillwagon είπε: “Υπάρχει μια κίνηση με μερικές οργανώσεις που έχουν δημιουργηθεί για να κάνουν την FAA να εμφανιστεί και να κάνει μια δήλωση. Αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί, πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν φτάσουμε σε μια κατάσταση όπου άνθρωποι θα τραυματιστούν – και δεν θέλω να το δω να συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό”.

  “Η FAA θα πρέπει να βγει αμέσως και να πει ότι δεν θα ξαναγίνουν πυροβολισμοί σε πιλότους ή αεροσυνοδούς, τελειώσαμε με αυτό. Δεν γίνονται άλλες ενέσεις και πρέπει να αρχίσουμε να εξετάζουμε αυτά τα μέλη του πληρώματος για να δούμε αν έχουν κάτι ενεργό στο καρδιαγγειακό τους σύστημα. Εάν έχουν, θα πρέπει να καθηλωθούν στο έδαφος και να μπουν σε ένα [θεραπευτικό] σχήμα, ώστε να αποδείξουν ότι δεν έχουν πλέον καμία από αυτές τις καταστάσεις. Επειδή, κυριολεκτικά, είναι ωρολογιακές βόμβες. Θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πτήσεων και αυτό τελικά επηρεάζει εσάς ως επιβάτη”.

Κάντε κλικ ε δ ώ για να παρακολουθήσετε το βίντεο στο Rumble.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »