Η ανοησία συνεχίζεται στα πολυκαταστήματα. Πήγαμε με τις κόρες μου να ψωνίσουμε και ζητούσαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Δηλαδή όποιος εμβολιάστηκε ή νόσησε δεν μπορεί να φέρει ιικο φορτίο; Τρέλα!..
Σας κλέβουν στα pcr , σας κλέβουν στα test, σας κλέβουν τώρα και στην τροφική αλυσίδα κι εσείς τσακώνεστε για την Πισπιρίγκου. Κι εκεί σας κλέβουν χτίζοντας επιτυχία ανίκανοι δημοσιογράφοι και δημοσιοσχεσίτες ιατροδικαστές! Ξυπνάτε πατριώτες. Αντιδράστε!
Η Ελλάδα πρωταθλήτρια της κοροϊδίας

Ρεπορτάζ: Ιωάννα Καβανόζη – Λυδία Καραθανάση απο το zougla.gr

Απτόητη συνεχίζει η κυβερνητική προπαγάνδα την «καραμέλα» για αύξηση του κατώτατου μισθού και για βοηθήματα-ελεημοσύνη στους χαμηλοσυνταξιούχους και στους ευάλωτους οικονομικά πολίτες εν όψει Πάσχα. Έχουμε ήδη εισέλθει σε προεκλογική περίοδο, χωρίς βέβαια να έχουν προκηρυχθεί εκλογές.

Μία βόλτα όμως στα σούπερ μάρκετ παραμονές Πάσχα πείθει και τον πλέον αφελή πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά με την εφιαλτική και καθόλου δικαιολογημένη αύξηση των τιμών στο ράφι.

Πρόκειται για συνεχιζόμενη επίδειξη αναλγησίας προς τους πολίτες από τους μηχανισμούς που ελέγχουν τις αλυσίδες προμήθειας των βασικών καταναλωτικών προϊόντων, οι οποίες, ακόμη και εάν… πιάνονταν στα πράσα και με τη «γίδα στην πλάτη» για αισχροκέρδεια, εξακολουθούν να συμπεριφέρονται σαν να μη συμβαίνει τίποτε.

Οι νόμοι και οι διατάξεις ισχύουν μόνον για τις θριαμβικές ανακοινώσεις των υπουργών οι οποίοι δημοσιοποιούν την είδηση περί επιβολής μεγάλων προστίμων σε σούπερ μάρκετ για αισχροκέρδεια χωρίς να ανακοινώνουν τα ονόματα των επιχειρήσεων. Σε αυτό το κρυφτούλι μεταξύ αλήθειας και αναλήθειας χαμένος βγαίνει πάντα ο πολίτης.

«Μαυραγορίτες» δρουν ανεξέλεγκτα εις βάρος των Ελλήνων καταναλωτών

Μπορεί ο βασικός μισθός στη χώρα μας να παραμένει χαμηλός, ωστόσο οι τιμές σε βασικά αγαθά συνεχώς αυξάνονται. Οι «μαυραγορίτες» δρουν ανεξέλεγκτα εις βάρος των καταναλωτών. Παράλογες αυξήσεις καταγράφονται σε όλα τα αγαθά, που είναι δυσανάλογες λαμβάνοντας υπόψη τον βασικό μισθό στη χώρα μας.

Ενώ ο βασικός μισθός στη Γερμανία είναι τριπλάσιος από αυτόν στην Ελλάδα, οι τιμές των περισσότερων προϊόντων είναι αρκετά χαμηλότερες σε σχέση με αυτές στη χώρα μας. Οι Γερμανοί καταναλωτές δεν αναγκάζονται να ψάχνουν φθηνά σούπερ μάρκετ για να ψωνίσουν, καθώς οι τιμές εμφανίζονται σχεδόν ίδιες παντού. Δεν αναζητούν τις προσφορές, γιατί είναι ήδη χαμηλές οι τιμές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »