ο κράτος της Μεταπολίτευσης σκοτώνει τους πολίτες του

Τα πρώτα 27 (!) χρόνια –από τα 50 της Μεταπολίτευσης, μετά το 1974 – ο Ενιαίος Κυβερνητισμός[1] επέτρεψε και ενθάρρυνε την πολιτική Τρομοκρατία, ως το 2002. Τα κόμματα που τον απαρτίζουν διοικούν μέχρι σήμερα έχοντας απόλυτη συμφωνία σε όλα τα μεγάλα θέματα πολιτικής που καταστρέφουν την χώρα μας: «Πρέσπες», Βίαιος εποικισμός Ελλάδος, Ενδοτισμός σε Τουρκία-ΑΟΖ, Κορονοϊός κ.π.α. Ταυτόχρονα, το Κράτος αυτού του Κυβερνητισμού σκοτώνει τους πολίτες του, μέσα από πάγια εγκληματική αποδιοργάνωση και φονικές παραλήψεις των πολιτικών και στρατιωτικών υπηρεσιών του.

Τα δύο πρόσφατα κείμενά μου, με τίτλους:

«Ο Ενιαίος Κυβερνητισμός σκοτώνει επί 50 χρόνια Μεταπολίτευσης αντι-Δημοκρατία, Διαφθορά, Κλεπτοκρατία, Αίμα[2]» και

«Πενήντα χρόνια Μεταπολίτευση αίματος και θανάτου. Από την Τρομοκρατία στο έγκλημα των τρένων[3]», είναι πασιφανές τι περιλάμβαναν.

Εκείνο που έχει τεράστια σημασία στο εθνικό έγκλημα των τρένων είναι, δυστυχώς, το ότι αποτελεί μόνο ένα… αιματηρό σημείο… στο γενικό πλαίσιο του θανάτου της Μεταπολίτευσης.

Οι πυρκαγιές επιλεκτικά –με έμφαση στα ανθρώπινα θύματα

Ξεχωριστός τομέας στην εν γένει, εγκληματικού αποτελέσματος, δράση του Κράτους ήταν/είναι οι πυρκαγιές, που στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οφείλονται σε εμπρησμούς για οικοπεδοποίηση ή ήταν/είναι έργο ξένων πρακτόρων –όπως το 2007.

Ενδεικτικά: την περίοδο 1993-2022, το Κράτος κήρυξε αμέσως αναδασωτέα μόνο το 12% των καμένων εκτάσεων. Στην Αττική, 1980-1995, χτίστηκαν περισσότερα από 30.000 αυθαίρετα. Τα τελευταία χρόνια στήνονται συστηματικά ανεμογεννήτριες οι οποίες αποδεδειγμένα είναι ακατάλληλες ενεργειακά και επιβλαβείς για το περιβάλλον, ως μη ανακυκλώσιμα, ρυπογόνα υλικά.

  1. Πυρκαγιά Κηφισιάς. 2 νεκροί, 30 τραυματίες.
  2. Πυρκαγιές σε Διόνυσο, Πεντέλη, Εκάλη, Πικέρμι, Γέρακα, Μαραθώνα. 2 νεκροίπολλοί τραυματίες.

14 Αυγούστου, 1985. Πυρκαγιές στον Νομό Καβάλας –και τη Θάσο. Νεκροί –άγνωστος αριθμός.

1990-2022Αλλεπάλληλες Πυρκαγιές σε: Ηλεία, Εύβοια, Λακωνία, Λάρισα, Αττική, Φθιώτιδα, Έβρο, Κορινθία, Μεσσηνία, Αρκαδία, Αχαΐα, Σάμο, Δωδεκάνησα, και δεκάδες ακόμη από τον νομό Ιωαννίνων μέχρι Διδυμότειχο, με νεκρούςΟι πυρκαγιές μόνο στην Ηλεία, το 2007, ήταν οι πιο καταστροφικές στην Ευρώπη και ξεπέρασαν τα 2.6 εκατομμύρια στρέμματα, ενώ οι νεκροί έφτασαν τους 84

Πυρκαγιές σε δάση. Ενδεικτικά, μετά το 1973-74

 

Η σύγκριση των αριθμών αποδεικνύει το συνεχές έγκλημα και την διαφθορά:

1973,          610 πυρκαγιές,            195.000 στρέμματα.

1977,          1.253 πυρκαγιές,         537.630 στρέμματα.

1985,          1.442 πυρκαγιές,         1.054.500 στρέμματα.

2000,          2.581 πυρκαγιές,         1.450.330 στρέμματα.

2007,          1983 πυρκαγιές,          2.257.340 στρέμματα.

 

Το Κράτος σκοτώνει με πολλούς τρόπους

 

10 Ιανουαρίου, 1991. Ολοσχερής εμπρησμός με μολότοφ από «Γνωστούς Άγνωστους», εν μέσω διαδηλώσεων, του πολυκαταστήματος Κ. Μαρούσης, Πανεπιστημίου – Θεμιστοκλέους. 4 νεκροί.

5 Φεβρουαρίου, 1991. Αεροπλάνο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας συντρίβεται στο όρος Όθρυς: 63 νεκροί, 58 σμηνίτες και τα πέντε μέλη του πληρώματος.

17 Δεκεμβρίου, 1997. Το ουκρανικό αεροσκάφος Γιάκοβλεφ ΥΑΚ-42, συντρίβεται στα Πιέρια όρη: 72 νεκροί –όλοι οι επιβαίνοντες. Το αεροπλάνο αναζητείται επί 4 ημέρες. Μία ώρα πριν το εντοπίσουν, στις 21 Δεκεμβρίου, 1997, συντρίβεται στο όρος Πάστρα (βορείως Οινόης), ένα C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας το οποίο συμμετείχε στην αναζήτηση: 5 νεκροί –όλα τα μέλη του πληρώματος. Για την συντριβή του Γιάκοβλεφ μετά από δικαστικές παλινωδίες καταδικάστηκαν, τελικά, σε 5ετή φυλάκιση 2 Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας. Μέχρι το 1998 το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης ΔΕΝ είχε Ραντάρ Προσέγγισης.

7 Σεπτεμβρίου, 1999. Σεισμός Πάρνηθας. Κατάρρευση εργοστασίου «Ρικομέξ»: 39 νεκροί -εργαζόμενοι του εργοστασίου. Συνολικά από τον σεισμό 145 νεκροί, 2.000 τραυματίες, άγνωστος αριθμός αναπήρων.

14 Σεπτεμβρίου, 1999. Το κυβερνητικό αεροπλάνο Falcon πέφτει σε συνεχόμενα κενά αέρος. Σκοτώνονται ο τότε υπουργός Εξωτερικών, Γιάννος Κρανιδιώτης, ο γιος του, υπηρεσιακοί παράγοντες και δημοσιογράφοι: 6 νεκροί από τους 13 συνολικά επιβαίνοντες.

4 Οκτωβρίου, 1999. Τροχαίο δυστύχημα στα Τέμπη: 6 νεκροί, οπαδοί του ΠΑΟΚ.

26 Σεπτεμβρίου, 2000. Ναυάγιο του (Ε/Γ-Ο/Γ) ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ, ανοικτά της Πάρου: 81 νεκροί.

13 Απριλίου, 2003. Τροχαίο δυστύχημα στη κοιλάδα των Τεμπών. 21 μαθητές νεκροί.

27 Σεπτεμβρίου, 2004. Τροχαίο στο Ασπρονέρι, του χρονίως δολοφονικού «Πετάλου του Μαλιακού»: 7 νεκροί μαθητές Λυκείου.

6 Δεκεμβρίου, 2008. Δολοφονείται στα Εξάρχεια ο 15χρονος μαθητής Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος από τον αστυνομικό Επαμεινώνδα Κορκονέα.

7 έως 10 Δεκεμβρίου, 2008. Μεγάλες πορείες διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα, καταλήψεις σχολείων, αποχή, σοβαρά επεισόδια, πρωτοφανείς καταστροφές σε δημόσια κτίρια, τράπεζες, εμπορικά καταστήματα, μνημεία και αυτοκίνητα. Το ΕΒΕΑ εκτίμησε πως οι ζημίες μόνο στην Αθήνα ξεπέρασαν τα 50 εκατομμύρια ευρώ. Τότε κυβέρνηση: Κ. Καραμανλή, του Β΄, και πρόεδρος «Δημοκρατίας» το επιφανές στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, Κάρολος Παπούλιας. Μέσα στο χάος της κυβερνητικής ανικανότητας να προστατευτεί η ζωή και οι περιουσίες των πολιτών, υπέβαλλαν τις παραιτήσεις τους, ο πολιτικός προϊστάμενος της αστυνομίας, υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος όμως κατόπιν εκρίθη από τον Ενιαίο Κυβερνητισμό «κατάλληλος για Πρόεδρος Δημοκρατίας», και ο υφυπουργός του Παναγιώτης Χηνοφώτης. Οι παραιτήσεις δεν έγιναν δεκτές!

5 Μαΐου, 2010. Δολοφονικός ολοσχερής εμπρησμός με βόμβες μολότοφ από κουκουλοφόρους «Γνωστούς Άγνωστους» της τράπεζας Marfin: 3 νεκροί, εκ των οποίων μία έγκυος 4 μηνών και 21 τραυματίες.

13 Μαΐου, 2017. Σιδηροδρομικό δυστύχημα, εκτροχιασμός, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης: 3 νεκροί.

15 Νοεμβρίου, 2017. Πλημμύρες σε Δυτική Αττική, Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μαγούλα, Ελευσίνα: 24 νεκροί, τεράστιες υλικές καταστροφές.

23 Ιουλίου, 2018. Πυρκαγιές στο Μάτι και την Κινέτα. 102 νεκροί, (ή 104…), εκ των οποίων 11 παιδιάΤο μικρότερο μόλις έξι μηνών. Τεράστιες υλικές καταστροφές.

18 Φεβρουαρίου, 2022. Πυρκαγιά και ολοσχερής καταστροφή του Ε/Ο Euroferry Olympia, ανοικτά της Κέρκυρας: 12 (ή 13;) νεκροί.

2003-2023. Ένα έγκλημα σοβεί! Δεν υπάρχουν Ραντάρ Προσέγγισης-Αναχώρησης πολιτικών σκαφών στα στρατιωτικά αεροδρόμια Ανδραβίδας, Τανάγρας, Σούδας, από τα οποία διέρχονται χιλιάδες πτήσεις τον χρόνο. Στις 10/1/2008 ο τότε υπουργός Μεταφορών, Κ. Χατζηδάκης, υπέγραψε Σύμβαση ύψους 20.500.000 ευρώ, για 2 Ραντάρ, σε Ανδραβίδα, Τανάγρα. Έκτοτε αγνοείται η εξέλιξη του θέματος.

2020-2023. Κορονοϊός και «Ενέσιμα φάρμακα». Κατ’ ελάχιστον 36.283 νεκροί, βάσει του Worldometer.info. Οι νεκροί είναι δυσανάλογα πολλοί σε σχέση με άλλες χώρες. Καμία δικαστική έρευνα δεν διεξάγεται, ενώ καθημερινά τα σχετικά στοιχεία εξαφανίζονται από τις στατιστικές κρατικές υπηρεσίες. Οι κορυφαίοι υπεύθυνοι που έλεγαν, 20/1/2020, ότι «ο Κορονοϊός της Γιουχάν δεν κολλάει επειδή Ελλάδα και Κίνα ΔΕΝ έχουν απευθείας αεροπορικές συγκοινωνίες» δεν διώχθηκαν ποτέ. Ούτε καν αυτοί…

10 Μαρτίου, 2023. Ο πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της ΥΠΑ, Κώστας Κανδεράκης, υποβάλει αναφορά: «είναι ανενεργό εδώ και δύο χρόνια το ραντάρ Ατταβύρου στη Ρόδο». Ραντάρ και 4 κεραίες κάηκαν ολοσχερώς σε εξιχνιασθέν σαμποτάζ, το 2021. Σήμερα το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ρόδου καλύπτεται από τα ραντάρ Καρπάθου και Κύπρου με άγνωστες επιπτώσεις σε περίπτωση βλάβης τους.

Το πρόσφατο εθνικό έγκλημα των τρένων, 28/2/2023, με τους 57 (μέχρι στιγμής) νεκρούς, απέδειξε πως το κράτος της Μεταπολίτευσης συνεχίζει και θα συνεχίζει να σκοτώνει τους πολίτες του. Συνένοχοι του Ενιαίου Κυβερνητισμού είναι οι ψηφοφόροι του που με την ψήφο τους οδηγούν τη χώρα σε νέες συμφορές.

Το δόκανο της Μεταπολίτευσης έχει κλείσει και δεν θα ανοίξει μέχρι οι ψηφοφόροι θύτες να μετανοήσουν στην κάλπη. Πράγμα εξαιρετικά δύσκολο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »