Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Klaus Schwab έχει δηλώσει ότι οι άνθρωποι δεν έχουν δικαίωμα να έχουν δικό τους αυτοκίνητο και μπορούν αντ ‘ αυτού να «περπατήσουν ή να μοιραστούν». Σύμφωνα με το WEF, πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν τα δικά τους οχήματα και αυτή η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί με την τιμολόγηση τους εκτός αγοράς.

Χιλιάδες ιδιωτικά τζετ πετούν στο Νταβός κάθε χρόνο για την ετήσια σύνοδο κορυφής του WEF, αλλά σύμφωνα με τον Klaus Schwab οι απλοί άνθρωποι δεν πρέπει να έχουν δικό τους αυτοκίνητο.

Σε ένα έγγραφο που δημοσιεύτηκε από το WEF, οι ελίτ του Νταβός ισχυρίζονται ότι η κοινή χρήση των αυτοκινήτων πρέπει να γίνει μέρος μιας « κυκλικής προσέγγισης » προκειμένου να μειωθούν οι παγκόσμιες απαιτήσεις για πολύτιμα μέταλλα και ορυκτά καύσιμα.

Οι παγκόσμιες ελίτ στη Γενεύη της Ελβετίας καθοδηγούν τώρα τους Νέους Παγκόσμιους Ηγέτες τους που είναι ενσωματωμένοι σε κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ότι πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν ιδιωτικά οχήματα και πρέπει να αποσυρθούν από την αγορά με τεράστιες αυξήσεις στις τιμές του φυσικού αερίου.

Επικαλούμενο το γεγονός ότι « το μέσο αυτοκίνητο ή φορτηγό στην Αγγλία οδηγείται μόλις το 4% του χρόνου », το WEF ισχυρίζεται ότι αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι στις ανεπτυγμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να έχουν δικό τους αυτοκίνητο. Οι άνθρωποι θα πρέπει να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους και να περπατήσουν ή να μοιραστούν, επειδή “πλατφόρμες κοινής χρήσης αυτοκινήτου όπως το Getaround και το BlueSG έχουν ήδη εκμεταλλευτεί αυτήν την ευκαιρία για να προσφέρουν οχήματα όπου πληρώνετε ανά ώρα χρήσης”.

Και δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα.

Το τέλος της ιδιωτικής ιδιοκτησίας είναι απαραίτητο , σύμφωνα με το WEF, και μπορεί να εφαρμοστεί σε οτιδήποτε , από αυτοκίνητα έως ιδιωτικές κατοικίες , ακόμη και σε αρχές σχεδιασμού σε όλη την πόλη.

« Μια διαδικασία σχεδιασμού που εστιάζει στην εκπλήρωση της βασικής ανάγκης αντί του σχεδιασμού για την αγορά προϊόντων είναι θεμελιώδης για αυτήν τη μετάβαση», αναφέρει το WEF. « Αυτή είναι η νοοτροπία που απαιτείται για τον επανασχεδιασμό των πόλεων για τη μείωση των ιδιωτικών οχημάτων και άλλων χρήσεων».

Μέρος της « κυκλικής προσέγγισης » φαίνεται να οδηγεί ήδη στα ύψη τις τιμές του φυσικού αερίου ακόμη υψηλότερα.

Σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το WEF απηύθυνε έκκληση προς τη λεγεώνα των νέων παγκόσμιων ηγετών του, δηλώνοντας ότι οι τιμές του φυσικού αερίου που βιώνουμε το 2022 απλά δεν είναι αρκετά υψηλές. Σαν οι απλοί άνθρωποι να μην υποφέρουν αρκετά από την αντλία βενζίνης, ο Klaus Schwab ισχυρίζεται ότι οι τρέχουσες τιμές είναι πολύ « υποτιμημένες ».

Χιλιάδες ιδιωτικά τζετ παραδίδουν ελίτ στο Νταβός της Ελβετίας για την ετήσια σύνοδο κορυφής του WEF, ωστόσο οι απλοί άνθρωποι δεν θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να έχουν ιδιωτικά οχήματα, σύμφωνα με τον Schwab.

Το άρθρο του WEF είναι περίπλοκο και ανειλικρινές, αλλά βασικά ζητά τον τερματισμό όλων των εκπτώσεων φόρου για την παραγωγή πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα — μαζί με υψηλότερους φόρους. Αυτή η ιδέα δεν είναι νέα. Βασικά είναι η ίδια ιδέα με την τιμολόγηση των ορυκτών καυσίμων με βάση την περιεκτικότητά τους σε άνθρακα. Το αποτέλεσμα θα έκανε το φυσικό αέριο μια πολυτέλεια απρόσιτη για τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού.

Μέσω του WEF :

Πρώτον, οι κορυφαίες δημοκρατίες θα πρέπει να συμφωνήσουν να τερματίσουν την υποτιμολόγηση των ορυκτών καυσίμων, η οποία είναι ο κύριος παράγοντας που εμποδίζει τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια. Η υποτιμολόγηση που σχετίζεται με την παραγωγή και την καύση άνθρακα, πετρελαίου και φυσικού αερίου ανήλθε σε 5,9 τρισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομικό κόστος το 2020. Σχεδόν το ένα τέταρτο αυτών των απωλειών – 1,45 τρισεκατομμύρια δολάρια – σημειώθηκε σε 48 μεγάλες και μικρότερες δημοκρατίες.

 

Οι κορυφαίες δημοκρατίες της G20 θα πρέπει συλλογικά να δεσμευτούν στη σταδιακή κατάργηση των ελαφρύνσεων κόστους και φόρων για την παραγωγή και την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων. Θα πρέπει επίσης να προβούν σταδιακά σε πιο αποτελεσματική τιμολόγηση των ορυκτών καυσίμων μέσω φόρων ή εμπορεύσιμων αδειών για την κάλυψη του κόστους της τοπικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της υπερθέρμανσης του πλανήτη και άλλων οικονομικών ζημιών. Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: «Η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια είναι το κλειδί τόσο για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής όσο και για τη δημιουργία βιώσιμων οικονομιών. Να γιατί»

Υπάρχουν τρεις ακόμη διατάξεις για τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε στον ιστότοπο του WEF, οι οποίες θα αύξαναν μαζικά την τιμή των ορυκτών καυσίμων σε γενικές γραμμές. Το WEF το δικαιολογεί με την εξής δήλωση:

Καθυστερώντας τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια, οι κορυφαίες δημοκρατίες καθιστούν τις οικονομίες τους πιο ευάλωτες μέσω της συνεχούς εξάρτησης από ορυκτά καύσιμα. Η συλλογική δράση για την προώθηση μιας πράσινης μετάβασης δεν είναι μόνο καλή για το κλίμα αλλά και κρίσιμη για την προστασία της δημοκρατίας.

Το βασικό σημείο στην τελευταία διακήρυξη του Klaus Schwab είναι ότι τα ορυκτά καύσιμα είναι επί του παρόντος « υποτιμημένα ». Φυσικά, οι αμερικανοί καταναλωτές πληρώνουν επί του παρόντος την «αγοραία τιμή» για αυτά τα καύσιμα. Προφανώς η «τιμή της αγοράς» είναι πολύ χαμηλή για το WEF.

Αυτό μας οδηγεί στο μεγάλο ερώτημα. Πόσο καιρό — εβδομάδες, ημέρες, μήνες — προτού δούμε την κυβέρνηση Μπάιντεν να λαμβάνει ρυθμιστικά μέτρα για να συμμορφωθεί με αυτό το διάταγμα του WEF;

Ποιες είναι οι πιθανότητες για μια εκτελεστική εντολή;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »