Ω! του… θαύματος, χθες που πήγε ο Κούλης στον Έβρο υπογράφτηκε η σύμβαση 80 εκατ. ευρώ -για αρχή- για τον φράχτη. Την κατασκευή του οποίου έχει αναλάβει να εκτελέσει η κοινοπραξία Τέρνα (του πεθερού του Γεραπετρίτη) μαζί με την Intrakat που κι αυτή… χθες, ανακοινώθηκε
επίσημα ότι αγόρασε άλλη κατασκευαστική, την Άκτωρ, από την Ελλάκτωρ.

Και ποια είναι πρόεδρος στην Ιντρακάτ; Η… φιλιππινέζα της οικογενείας Mητσοτάκη, Νίκη Tζαβέλλα. Και σε ποιους έχει περάσει εδώ και μερικούς μήνες ο έλεγχος της Ιntrakat; Από τους νέους «Κοσκωτάδες», Μπάκο και Καϋμενάκη που για «λογαριασμό» του Κούλη και του τρισάθλιου ανηψιού, Γρηγόρη Δημητριάδη, αγόρασαν το ποσοστό του Σωκράτη Κόκκαλη….

Συμπτωματικά όλα αυτά; Όχι. Όλα για τις μίζες

Η Ιντρακάτ πήρε την Άκτωρ για να «μεγαλώσει» ως κατασκευαστική, ενώ μέχρι τώρα ήταν η τελευταία σε μέγεθος από τους πέντε σημαντικότερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας, και να μπορεί ως… μπροστινή να πάρει τη μερίδα του λέοντος από τις νέες μεγάλες αρπαχτές στα δημόσια έργα και αναθέσεις. Και μπορεί ο Κούλης να… υποκρίνεται ότι ενοχλείται από τη διακοπή της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, αλλά στην πραγματικότητα ήταν κι αυτό σικέ. Περίμενε δηλαδή τη διακοπή της χρηματοδότησης και ταυτόχρονα το γιγάντωμα της Ιντρακάτ για να
ανακοινωθεί επίσης ότι το χρήμα θα δοθεί από κρατικούς πόρους στους κολλητούς του εργολάβους και νέους Κοσκωτάδες. Έτσι περίμενε να «τελειώσουν» όλα αυτά για να πάει στον Έβρο να… επιβλέψει τη νέα μπίζνα από την οποία έχουν να πέσουν και οι αντίστοιχες μίζες φυσικά.

Πάλι μπροστά μας, ο ύποπτος κύριος Εξάρχου

Από πλευράς Intrakat βρέθηκε μάλιστα χθες στις Φέρες και υπέγραψε τη σύμβαση ο αντιπρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος Αλέξανδρος Εξάρχου.
Αυτό το παιδί… θαύμα. Ο αχυράνθρωπος των Μπακοκαϋμενάκηδων που κι αυτοί, κάποιων άλλων γυρίζουν τα εκατομμύρια. Είναι πολλά τα λεφτά για τον νέο φράχτη που θα δώσει η κυβέρνηση, αφού ως γνωστόν αποφασίστηκε να κατασκευαστούν τα 35 χιλιόμετρα από τους Ψαθάδες  Διδυμοτείχου έως την Κορνοφωλιά Σουφλίου με εθνικούς πόρους, επειδή η Ε.Ε. αρνείται να χρηματοδοτήσει αποτρεπτικά εμπόδια. Μάλιστα επιλέχθηκε η… Fast track διαδικασία, με τη δικαιολογία ότι πρέπει να είναι έτοιμο ως τα τέλη του 2023 το τμήμα αυτό των 35 χιλιομέτρων και
έτσι θα είναι προϋπολογισμού 99,2 εκατ. ευρώ. Τα χρήματα αυτά θα τα εισπράξουν μόνο δύο εταιρείες από τις πέντε 7ης τάξης, οι οποίες κατέθεσαν κοινή προσφορά ως «Ένωση Οικονομικών Φορέων ΤΕΡΝΑ ΑΕ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ». Με την επίκληση ότι πρόκειται για ένα έργο που αντιμετωπίζει την απειλή για την εθνική τάξη και την ασφάλεια και λόγω της ανάγκης για άμεση και αποτελεσματική απάντηση στην απειλή αυτή, επιλέχθηκε  η διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση της προκήρυξης, καθόσον …δεν ήταν δυνατή η τήρηση των προθεσμιών που προβλέπονται για τις ανοικτές, κλειστές ή ανταγωνιστικές διαδικασίες με διαπραγμάτευση. Κλήθηκαν δηλαδή οι δυο συγκεκριμένες εταιρείες και ουσιαστικά τους έγινε απ’ ευθείας ανάθεση του έργου που… αγγίζει τα 100 εκατ. ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »