Θυμίζουμε ότι πολλοί είχαν βγει και είχαν επισημάνει μετά την τραγωδία, πως αν η σύγκρουση των τρένων συνέβαινε μέσα στην παρακείμενη σήραγγα των Τεμπών, θα μιλούσαμε για σκηνικό Αποκάλυψης, με πολλά περισσότερα θύματα…
Οι αυτοψίες της Πυροσβεστικής, είχαν πραγματοποιηθεί, όπως αναφέρεται στο έγγραφο, έως και 12 μήνες νωρίτερα. Δηλαδή, σε όλο αυτό το διάστημα έγιναν εκατοντάδες σιδηροδρομικά δρομολόγια με τις ελλείψεις να είναι εξαιρετικά μεγάλες και σοβαρές…
Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ επισημαίνει και τη δήλωση του Υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη το Σάββατο 18 Μαρτίου και ενόψει των δρομολογίων του σιδηροδρόμου που θα επανεκκινούσαν:
«Ιδιαίτερη έμφαση ζήτησα στο ζήτημα της ασφάλειας των σηράγγων. Ειδικά για τις σήραγγες, πέρα από την αναγκαία αναβάθμιση, η οποία ΘΑ πρέπει να υπάρξει, έχουμε στα πολύ άμεσα σχέδια και την αναβάθμιση της επιτήρησης με ηλεκτρονικές κάμερες».
Γι’ αυτό η επανεκκίνηση που ήθελε διακαώς η Κυβέρνηση, ξεκίνησε με πολύ λιγότερα δρομολόγια από εκείνα που αρχικά ανακοινώθηκαν;