«Ασπόνδυλοι λαπάδες» versus «σκληρά καρύδια» στην στάνη του ολοκληρωτικού τσοπάνη
Μετά την (εκ πρώτης όψεως επωφελή για την ανθρωπότητα) πτώση του τείχους του Βερολίνου ζήσαμε την πτώση των Δίδυμων Πύργων.
Η πρώτη πτώση (9/11/1989) σήμανε την έλευση του τερματισμού της Σοβιετικής Ένωσης ως ορατού εχθρού της Αμερικής. Η γκλανόστ και περεστρόικα του δοξασθέντος ως Μεσσία Γκορμπατσόφ (όγδοου και τελευταίου ηγέτη της Σοβιετικής Ένωσης) έθεσε τις βάσεις για να μπει η Ρωσία σε τροχιά σύγκλισης με την μέχρι πρότινος αξιοζήλευτη Δύση, που προσποιείτο ανέκαθεν ότι ορκίζεται πίστη στο «καλύτερο» πολίτευμα, την δημοκρατία. Φυσικά, κάθε άλλο παρά τυχαία έλεγε ο Τσώρτσιλ ότι «η δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα, αν εξαιρέσουμε όλα τα άλλα».
Η δεύτερη πτώση (11/9/2001) σήμανε την ενηλικίωση του νέου-κοινού μπαμπούλα της ανθρωπότητας, της διεθνούς τρομοκρατίας, η οποία υποστασιοποιήθηκε ως «αόρατος εχθρός», ένα παρατσούκλι που προσδίδει εξ ορισμού ανθρωπόμορφη διάσταση σε οτιδήποτε αποκτά αυτήν την ετικέτα.
Η πρώτη πτώση έδωσε την δυνατότητα να γιορτάσει η ανθρωπότητα την νίκη σε βάρος του κομμουνιστικού ολοκληρωτισμού, ενώ η δεύτερη πτώση άνοιξε τον δρόμο στην εγκαθίδρυση του καμουφλαρισμένου ολοκληρωτισμού της Νέας Τάξης Πραγμάτων, η οποία είχε προαναγγελθεί από τον πατέρα Μπους το 1991. Φυσικά, για όποιον έχει εμπεδώσει τα εννοιολογικά κλειδιά του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου, η Νέα Τάξη Πραγμάτων μεταφράζεται σε Νέα Αταξία Πραγμάτων
.
Η ανθρωπότητα άντεξε χωρίς τον μπαμπούλα-απόλυτο εχθρό της λίγο παραπάνω από μια δεκαετία, μέχρι που εμφανίσθηκε ως «μάννα εξ ουρανού» ο νέος αόρατος-απόλυτος εχθρός που, όπως κάθε τέτοιος εχθρός, συσπειρώνει τα καλοκάγαθα πρόβατα απέναντι στον αιμοβόρο λύκο και τα καθιστά ευχερώς χειραγωγήσιμα υπό τις εντολές του υπερεθνικού τσοπάνη, ο οποίος διοικεί την παγκόσμια στάνη μέσω των εθνικών υποτσοπάνηδων.
Ο εορτασμός της ήττας του ολοκληρωτισμού έφερε μια ηδονιστική ευφορία στα καλοκάγαθα πρόβατα, τα οποία, αφού φόρεσαν καπιταλιστικά κουδουνάκια, αφέθηκαν ελεύθερα να βοσκήσουν στο «δημοκρατικό γρασίδι» με τα «ευωδιαστά λουλούδια» της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας. Έτσι, θα ήταν χορτασμένα, αν όχι μπουχτισμένα, από την ελεύθερη βοσκή στον κήπο της Εδέμ, οπότε στην συνέχεια θα έδειχναν μειωμένες αντιστάσεις στο κλάδεμα των λουλουδιών που είχαν προγραμματίσει οι δαιμόνοι κηπουροί της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Όποιος έχει «ξεσαλώσει» για περίπου μια δεκαετία, δεν τον πειράζει και πολύ να μπει αίφνης σε αυστηρή «δίαιτα δικαιωμάτων».
Η πτώση των Πύργων, λοιπόν, έφερε στο προσκήνιο τα νέα εργαλεία αυταρχικής διαχείρισης της παγκόσμιας στάνης. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα ακόλουθα:
- υποχρεωτικός εμβολιασμός με μη επαρκώς δοκιμασμένα εμβόλια εκτάκτου ανάγκης κατά των τρομοκρατικών επιθέσεων με άνθρακα
- εισβολή σε άλλη χώρα που υποτίθεται ότι διαθέτει και πρόκειται να χρησιμοποιήσει όπλα μαζικής καταστροφής
- βασανιστήρια κατά συλληφθέντων ως υπόπτων τρομοκρατών για την εκμαίευση κρίσιμων πληροφοριών που θα οδηγήσουν στην εξάρθρωση τρομοκρατικών οργανώσεων
- εξονυχιστικός σωματικός έλεγχος των επιβατών αεροσκαφών και απαγόρευση μεταφοράς όχι μόνο επικίνδυνων αντικειμένων, όπως ψαλίδια και μαχαίρια, αλλά ακόμη και υγρών που προορίζονται για κατάποση ή καλλωπιστικό ψεκασμό ή επάλειψη (π.χ. κολόνιες ή κρέμες), εφόσον υπερβαίνουν μια συγκεκριμένη ποσότητα
- παρακολούθηση τηλεφωνικών συνομιλιών, ηλεκτρονικής αλληλογραφίας κ.λπ.
Η Γεωργία Παναγιτίδου στο πολύ σημαντικό για την ερμηνεία της εποχής μας βιβλίο «Το σκοτεινό θέατρο. Οι Αόρατες Μεθοδεύσεις των Ισχυρών για το Νέο Κόσμο που Έρχεται και η Μοίρα της Ελλάδας»
σημειώνει:
«Η κατάδειξη ενός εχθρού, ενός κινδύνου, είναι μία από τις κλασικότερες μεθόδους χειραγώγησης και παραβίασης της δημοκρατίας. Στην έσχατη μορφή της, ζήσαμε τη μέθοδο αυτή μετά την 11/9, όπου είδαμε μια απίστευτη προπαγάνδα περί τρομοκρατίας να εξαπλώνεται σε όλο τον πλανήτη. Με τη δικαιολογία του αόρατου εχθρού-τρομοκράτη, οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους επέβαλαν ένα άνευ προηγουμένου κλίμα τρόμου. Στη συνέχεια, έχοντας δημιουργήσει την ανάλογη ψυχολογία στον κόσμο, επέβαλαν μια αόρατη, «βελούδινη» δικτατορία στις χώρες της Δύσης, με το πρόσχημα του πολέμου κατά της τρομοκρατίας. Από τότε εκατομμύρια πολίτες βιώνουν τη σταδιακή περιστολή των ελευθεριών και των ανθρώπινων δικαιωμάτων τους, σε ορισμένες περιπτώσεις σε σημείο εξευτελισμού. Τηλεφωνήματα, emails και προσωπικά δεδομένα παρακολουθούνται αμείωτα μέσω δορυφορικών συστημάτων, ενώ για να ταξιδέψεις με αεροπλάνο πρέπει σχεδόν να γδυθείς».
Ο κοινός παρονομαστής όλων των προαναφερθέντων νεοταξίτικων εργαλείων που λάνσαρε ο υπερτσοπάνης των εθνικών κοπαδιών συνοψίζεται σε μια λέξη που έμελλε να αποτελέσει τον διαχειριστικό κωδικό των καλοκάγαθων προβάτων, όταν θα έπεφτε το δεύτερο «μάννα εξ ουρανού», δηλαδή ο κορωνοϊός. Η λέξη αυτή είναι η εξής:
Π-Ρ-Ο-Λ-Η-Ψ-Η!
Για την πρόληψη της απειλής κατά της δημόσιας υγείας που ενσάρκωνε ο νέος «αόρατος-ανθρωποφάγος εχθρός» της ανθρωπότητας, οι υποτσοπάνηδες της αγέλης (ορατές μαριονέτες της εκαστοτε κυβέρνησης) εκτέλεσαν συντονισμένα και κατά γράμμα τις εντολές του παγκόσμιου υπερτσοπάνη (αόρατου μαριονετίστα) για:
- κλείδωμα στην στάνη
- έξοδο από αυτήν με καταμέτρηση των προβάτων
- φίμωτρο στη μούρη τους για να μην ακούγονται τα αντιστασιακά τους βελάσματα
- τακτική ρινοσκόπηση με βαμβακοφόρο στειλεό (έτσι λαμβάνεται δείγμα DNA από τους κακούργους)
- επαναλαμβανόμενο εμβολιασμό με πειραματικά σκευάσματα.
Τα παραπάνω μέτρα, μαζί με πλήθος άλλων απαγορεύσεων, προπαγανδίστηκαν ως απαραίτητα για το καλό και την ασφάλεια των ευκολόπιστων και μνημονικά ασθενών προβάτων!
Σε αυτό το φόντο προληπτικής διαχείρισης των κρίσεων που προκαλούνται από την δήθεν απροσδόκητη (θεόσταλτη μεν για τους τσοπάνηδες, διαβολόσταλτη δε για τα πρόβατα) εμφάνιση εχθρών, βαπτιζόμενων ως αόρατων, οι τσοπάνηδες αντιμετωπίζουν με τα ίδια ακριβώς διαχειριστικά εργαλεία και τα καιρικά φαινόμενα.
Δίνοντάς τους ονόματα, τα αναβιβάζουν σε ανθρωπόμορφους μπαμπούλες, που πρέπει να αντιμετωπισθούν ως μία ακόμη πηγή τρόμου για τα ευάλωτα, καλοκάγαθα πρόβατα, τα οποία θα πρέπει να αυτο-περιορισθούν μέσα στο ασφαλές μικροπεριβάλλον της στάνης τους, δηλαδή της ιδιωτικής φυλακής τους.
Οι αόρατοι εχθροί, είτε πρόκειται για τρομοκρατικές οργανώσεις, είτε για ιούς είτε για την ίδια την φύση, επιτελούν την καβαφική λειτουργία των βαρβάρων:
Όσο υπάρχουν αόρατοι εχθροί, δεν χρειάζεται να αναρωτιόμαστε τι θα απογίνουμε χωρίς βαρβάρους. Οι αόρατοι εχθροί είναι όχι απλώς μια κάποια λύσις, αλλά πολύ περισσότερο η ιδανική λύση για την διαρκή επιτήρηση της στάνης και το αναμορφωτικό μαστίγωμα του κοπαδιού.
Ο νέος βάρβαρος-αόρατος εχθρός των Ελλήνων βαπτίσθηκε Μπάρμπαρα και ήδη από χθες, στους ηλεκτρονικούς πίνακες μεταβλητών μηνυμάτων διαφόρων τοπικών η εθνικών οδών, γράφτηκαν τα μηνύματα που σκαρφίστηκαν οι πατερναλιστές τσοπάνηδες της μητσοτακικής Νέας Δικτατορίας:
Αναμένεται επιδείνωση καιρού. Μειώστε μετακινήσεις!
Αντιπροσωπευτικό δείγμα της τρομοκράτησης των προβάτων από τα «μπουλντόγκ της στάνης», δηλαδή τους πολεμοχαρείς δημοσιογράφους, αποτελεί η ακόλουθη περιγραφή της ηλεκτρονικής έκδοσης της Εφημερίδας των Συντακτών.
Θαυμάστε κρεσέντο τρομολαγνείας:
Με κύρια χαρακτηριστικά τη «βουτιά» της θερμοκρασίας, τις χιονοπτώσεις και τους θυελλώδεις ανέμους, προωθείται η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» σε όλη τη χώρα, κινητοποιώντας τις αρμόδιες αρχές για την αντιμετώπισή της. Ήδη τα χιόνια έκαναν την εμφάνισή τους [Κ.Β.: λες και πρόκειται για λύκους που βγήκαν να κατασπαράξουν τα πρόβατα!] στη βόρεια και κεντρική χώρα και στη διάρκεια της ημέρας θα κατεβαίνουν πιο νότια και θα «χτυπήσουν» την οροσειρά της Πίνδου [Κ.Β.: λες και πρόκειται για αντάρτες!], ενώ θα εισβάλλουν και προς την Πελοπόννησο [Κ.Β.: λες και τα χιόνια είναι στρατιώτες εχθρικής χώρας!].
Παράλληλα, από το απόγευμα του Σαββάτου, τα πρώτα μηνύματα από το 112 στάλθηκαν σε περιοχές της Αττικής, της Εύβοιας, της Βοιωτίας, της Φθιώτιδας, της Μαγνησίας και των Σποράδων, προειδοποιώντας τους πολίτες για τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα και καλώντας τους να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους.
Ενώ, πριν από την εγκαθίδρυση του υγειονομικού ολοκληρωτισμού, οι φωστήρες διαχειριστές της εκάστοτε κακοκαιρίας συνιστούσαν συνήθως στα πρόβατα να είναι απλώς προσεκτικοί κατά τις μετακινήσεις τους, τώρα τους προτρέπουν να τις μειώσουν/περιορίσουν.
Η διαχείριση, όμως, της πανδημίας μάς δίδαξε ότι οι υγειονομικοί τσοπάνηδες ενεργούν σταδιακά, εφαρμόζοντας την μέθοδο του βραστού βατράχου:
- πρώτα απλή σύσταση
- μετά ισχυρή σύσταση και στο τέλος
- υποχρεωτικότητα, ορθότερα εξαναγκασμός (εφόσον προβλέπεται τσουχτερο πρόστιμο).
Ο όρος «ισχυρή σύσταση» για τον περιορισμό των μετακινήσεων λόγω κακοκαιρίας έχει ήδη χρησιμοποιηθεί!
Με καρμπόν φιλοσοφία που μας κληροδότησε το διαχειριστικό μοντέλο της υγειονομικής κρίσης, είναι πολύ πιθανό να δούμε στα μάτριξ των ελληνικών δρόμων να επανέρχονται μηνύματα καθολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας οδηγών τε και πεζών, τούτη την φορά λόγω κακοκαιρίας ή λόγω κλιματικής αλλαγής.
Άλλωστε, ανακοινώθηκε ήδη ως υποχρεωτική η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων και εξαγγέλθηκε ως πιθανή η απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων. Πάντως, σε ό,τι αφορά τις απαγορεύσεις επί κακοκαιριών, ως προκάλυμμα της εν μέρει σκληρά πατερναλιστικής νομοθέτησης χρησιμοποιείται π.χ. το επιχείρημα της προστασίας των τρίτων από την απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου του ριψοκίνδυνου οδηγού.
Το ίδιο επιχείρημα, όμως, δεν ισχύει για την μοναχική πεζοπορία κάποιου πολίτη που λατρεύει να περπατά μέσα στο χιόνι και να αισθάνεται ότι, λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας, ανεβαίνει η αδρεναλίνη του. Τέτοιων πολιτών η κυκλοφορία απαγορεύεται να απαγορεύεται από μια φιλελεύθερη πολιτεία. Κάθε πολίτης θα πρέπει να μπορεί να τίθεται σε αυτοδιακινδύνευση, εφόσον το σώμα του ανήκει σε αυτόν τον ίδιο και δεν προσβάλλει κανέναν άλλον. Εκτός κι αν το καθεστώς απαντήσει πονηρά ότι, αν όλοι έκαναν το ίδιο, τότε τα νοσοκομεία θα υφίσταντο πίεση από την σωρευτική διακομιδή τραυματισμένων. Η ρητορική των καμουφλαρισμένων ολοκληρωτιστών είναι πλέον απολύτως προβλέψιμη!
Ας θυμηθούμε την εικόνα της ντροπής που βλέπαμε επί μήνες στους δρόμους των ελληνικών πόλεων, όταν τα καλοκάγαθα πρόβατα ξεμυτούσαν με άδεια κυκλοφορίας από την στάνη τους. Αν την ξεχάσουμε, θα την δούμε ξανά, με άλλη αφορμή, διότι βεβαίως ο ολοκληρωτισμός, τον οποίο τα καλοκάγαθα πρόβατα επέτρεψαν αδιαμαρτύρητα να επωασθεί, έχει την ιδιότητα να αλλάζει μορφή. Από υγειονομικός είναι πολύ πιθανό να γίνει κλιματικός, δεδομένου ότι ζούμε ήδη το στάδιο της προπόνησής μας, με αφορμή τις ανθρωπόμορφες εκδοχές της κάθε κακοκαιρίας.
Αν ανακαλέσουμε στην μνήμη μας την ανέγερση του τείχους της ντροπής, η οποία κτίσθηκε από το ολοκληρωτικό καθεστώς της Ανατολικής Γερμανίας για να μη δραπετεύουν τα γερμανικά, ατίθασα πρόβατα από την κομμουνιστική στάνη, τότε θα συνειδητοποιήσουμε ότι και τα υγειονομικά, καιρικά ή κλιματικά λοκντάουν είναι μέτρα απαγορευτικά μετακίνησης που επιβάλλει το ολοκληρωτικό καθεστώς της Νέας Τάξης Πραγμάτων, προκειμένου τα σημερινά καλοκάγαθα πρόβατα να εξοικειωθούν με τον εγκλωβισμό στις ιδιωτικές φυλακές τους, που μέχρι το 2030 μπορεί να μετατραπεί για την συμπαγή, υποτακτική πλειοψηφία σε αμετάκλητη αιχμαλωσία μέσα ατον εωσφορικό κόσμο του metaverse.
Για να μη χαύουμε τα νεοταξίτικα παραμύθια: Οι υποτσοπάνηδες των κυβερνήσεών μας ουδέποτε νοιάστηκαν για την υγεία και τη ζωή μας. Αντιθέτως, η μόνιμη έγνοια τους ήταν (και είναι) ο έλεγχος του πληθυσμού, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Τα καλοκάγαθα πρόβατα της παγκόσμιας στάνης είναι υπεράριθμα. Αλλά για να τα αποκοιμίζει ο τσοπάνης τους, που στο τέλος θα τα σφάξει, τους παίζει με τη φλογέρα του νανουριστικές μελωδίες, οι οποίες αποτελούν ανάπτυξη του χιτλερικού μοτίβου:
«για το καλό σας» / «για την ασφάλειά σας».
Στον Θαυμαστο Ανάποδο Κόσμο της παγκόσμιας στάνης, ο σωστός στιχουργός οφείλει να γράψει στην παρτιτούρα της Νέας Τάξης Πραγμάτων τις φράσεις:
«για το κακό σας» / «για την ανασφάλειά σας».
Και τώρα, ρίξτε ξανά μια ματιά στις δύο ημερομηνίες των δύο πτώσεων, του Τείχους και των Πύργων, και παρατηρήστε ότι είναι ανάποδες:
Elf nine (11/9) η πρώτη πτώση, nine eleven (9/11) η δεύτερη!
Είναι άραγε μια διαβολική σύμπτωση ότι, εκτός από τις ημερομηνίες, ανάποδη είναι και η ροή που ακολούθησε ο κόσμος μετά την δεύτερη πτώση, η οποία έφερε ξανά ως σύστημα διοίκησης της παγκόσμιας στάνης τον (αυτή την φορά καμουφλαρισμένο, δηλαδή «έξυπνο») ολοκληρωτισμό, ενώ η πρώτη τον είχε καταργήσει;
Όποιος δώσει αρνητική απάντηση, θα λοιδορηθεί από τους συνωμότες, οι οποίοι θα τον στιγματίσουν ως «συνωμοσιολόγο».
Αν συμβεί αυτό, θα πρέπει να γνωρίζει ότι βρίσκεται στον σωστό δρόμο, αφού, σύμφωνα με το ανάποδο λεξικό:
Συνωμοσιολόγος είναι αυτός που ξεσκεπάζει τους συνωμότες!
Ας το χωνέψουμε για τα καλά: Οι μητσοτακικοί τσοπάνηδες, υπό την καθοδήγηση του νεοταξίτικου κέντρου εντολών, ακολουθούν ένα εν μέρει σκληρά πατερναλιστικό μοντέλο διαχείρισης κάθε λογής κρίσεων (υγειονομικών, καιρικών κ.λπ.) που, στην πραγματικότητα, είναι ολοκληρωτικό. Ένα τέτοιο μοντέλο αποσκοπεί στην εκτροφή πολιτών που θα είναι ασπόνδυλοι, μαμμόθρεφτοι λαπάδες και όχι ατρόμητα, σκληρά καρύδια. Μόνο με τέτοιους πολίτες μπορεί το ολοκληρωτικό καθεστώς να φυλάει τα νώτα του και να κοιμάται ήσυχο.
Και δυστυχώς, με τέτοιους πολίτες φαίνεται ότι θα διεξαχθούν οι επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη του νέου τσοπάνη!
Στις κάλπες θα προσέλθουν αναρίθμητοι «ασπόνδυλοι λαπάδες» και ολίγα «σκληρά καρύδια». Η σαρωτική νίκη των πρώτων είναι δεδομένη, γιατί το σύστημα ξέρει άριστα να αυτοαναπαράγεται.
Οι ασπόνδυλοι λαπάδες ας ξαπλώσουν στον καναπέ τους, ας πιουν τον φραπέ τους, κι ας κρεμάσουν το κινητό στον λαιμό τους, βλέποντας παράλληλα τα σκουπίδια της ελληνικής τηλεόρασης, μέχρι να ηχήσει το τρομολαγνικό μήνυμα του 112 – ίσως το μόνο που μπορεί να διακόψει το βροντερό ροχαλητό τους, το οποίο θα έχει εν τω μεταξύ κυριαρχήσει στον χώρο υπό την υπνωτιστική επίδραση της απορριμματοφόρας τι-βι.
Από την άλλη πλευρά, τα «σκληρά καρύδια» ας σκεφθούν μήπως δεν πρέπει καν να προσέλθουν στις κάλπες, προκειμένου να μη νομιμοποιήσουν την εκλογική διαδικασία, η οποία θα διεξαχθεί από ένα αναμφισβήτητα ολοκληρωτικό καθεστώς.
Παράλληλα, ας αναγνώσουν το ποίημα του Κ.Π. Καβάφη «Περιμένοντας τους βαρβάρους», παραλλάσσοντας νοερώς τον τίτλο για τις ανάγκες της επικαιρότητας ως εξής:
«Περιμένοντας τον νέο τρομο-βάρβαρο».
Κι όπου θα βλέπουν την λέξη «βάρβαροι», ας την αντικαταστήσουν με την «Βαρβάρα» των διεστραμμένων νονών της νέας κακοκαιρίας.
Προσοχή: Το πάντοτε επίκαιρο καβαφικό ποίημα, που γράφτηκε το 1904, τους επιφυλάσσει μια έκπληξη. Μιλά για… κορώνα!
Σύμφωνα πάντως με τον ποιητή, εκείνοι που θα νομοθετήσουν θα είναι οι «βάρβαροι σαν έλθουν», ενώ στην δική μας περίπτωση, συμβαίνει το ανάποδο:
Οι Έλληνες συγκλητικοί νομοθετούν (εν μέρει σκληρά πατερναλιστικά), επειδή περιμένουν την (κάθε) Βαρβάρα.
[…] Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.– Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;