Στο μήνα που διανύουμε επίκειται να ψηφιστεί νόμος για την αναγνώριση του ‘’γάμου’’ μεταξύ ατόμων ΛΟΑΤΚΙ (Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφίφιλοι, Τρανσέξουαλ, Κουίρ = όλοι μαζί, Ιντερσέξουαλ) και υιοθέτησης τέκνων από τις ‘’οικογένειές’’ τους. Το έδαφος προετοιμάζεται ήδη από καιρού με μηνύματα στα κινητά, δημόσιες διαφημίσεις στα κανάλια, δημόσια και ιδιωτικά, αφίσες σε δημόσιους και περίοπτους χώρους, χρωματισμούς κτιρίων τις νύχτες με ηλεκτρονικό τρόπο μη εξαιρουμένου και αυτού του Παρθενώνα, αναγγελίες σε εφημερίδες, αναφορές σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, συνθήματα κ.λ.π. που προβάλλουν χωρίς ίχνος αιδούς και αναστολής το σοδομισμό — ομοφυλοφιλία.
Μια συγχορδία δηλώσεων, τοποθετήσεων από πολιτικούς και δημόσιους άρχοντες όλων των επιπέδων και πολιτικών χώρων— εκλεγμένων από το λαό—υπέρ των «δικαιωμάτων» των ομοφυλοφίλων δεν φαίνεται να έχει τέλος. Αποκορύφωμα ο ίδιος ο πρωθυπουργός διαπρύσιος κήρυκας του σοδομισμού δήλωσε: «ως πατέρας απευθύνομαι στους γονείς των ΛΟΑΤΚΙ παιδιών για να τους ζητήσω το προφανές: να μη σταματήσουν ποτέ να τα αγαπούν και να τα στηρίζουν. Αλλά και ως πρωθυπουργός δεσμεύομαι ότι δεν θα αφήσω κανέναν μόνο του σ’ αυτόν τον αγώνα ελευθερίας και ισότητας (η υπογράμμιση δική μου)» Ο κύριος Μητσοτάκης δεν αρκείται μόνο σε δηλώσεις.
Δύο μέλη της κυβέρνησής του είναι ομοφυλόφιλοι: ο διευθυντής του οικονομικού γραφείου του και ο υφυπουργός πολιτισμού. Δεν υπολείπεται σε ενθουσιασμό και δηλώσεις υποστήριξης και ο ανώτατος άρχων της χώρας θεματοφύλακας του συντάγματος και των νόμων, της ιστορίας, των αξιών και παραδόσεων αυτής της χώρας, με κορωνίδα των πολλαπλών καθηκόντων του το χριστιανικό ορθόδοξο φρόνημα του λαού που έχει την τιμή να άρχει , η κ. πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας που μπερδεύει τη χώρα της με το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία. Πλείστοι άλλοι επίσημοι και ανεπίσημοι, ενοικούντες ή παροικούντες την Ιερουσαλήμ δηλώνουν και ενεργούν στο ίδιο μήκος κύματος με τους άρχοντες της δύσμοιρης χώρας μας. Μια μελανή σελίδα θα προστεθεί στην ιστορία της πατρίδας μας. Ο νόμος αυτός, όπως και ο νόμος νομιμοποίησης των επάρατων εκτρώσεων και διευκόλυνσης των διαζυγίων είναι διάλυση της οικογένειας, χείριστο παράδειγμα για τη νεολαία μας.
Είναι το νεκρικό σάβανο και το φέρετρο που θα εγκλείσουν την πατρίδα μας για να μην έχει συνέχεια στο μέλλον προς μεγάλη χαρά των γειτόνων μας των οποίων η δημογραφική έκρηξη εκτίναξε μέχρι αυτή τη στιγμή τον πληθυσμό τους στα ογδόντα (!!) εκατομμύρια ψυχές· και με δεδομένο ότι οι δημογραφικοί τους δείκτες θα διατηρηθούν σταθεροί μέχρι το 2050 ο πληθυσμός τους —έφηβοι και νέοι στην πλειονότητά τους— θα αγγίξει τα 150 εκατομμύρια, ίσως και παραπάνω!! Το αντίστροφο συμβαίνει με την πατρίδα μας: αν δεν αναστραφεί η δημογραφική κατάρρευση και αν υπάρχουμε σαν έθνος το 2050 θα είμαστε μόλις 7 εκατομμύρια η πλειονότητα των οποίων θα είναι αλλογενείς, κυρίως ασιάτες μουσουλμάνοι. Η Ελλάδα έδιωξε στο εξωτερικό το σύνολο της νεολαίας της με πανεπιστημιακή στην πλειονότητά της μόρφωση και μουσουλμανικές νησίδες—θύλακοι ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια στα ακριτικά νησιά μας. Αυτοί οι οικονομικοί μετανάστες, εισβολείς μουσουλμάνοι στο σύνολό τους, και μάλιστα η πλειονότητά τους προέρχεται από το Πακιστάν χώρα πολυάνθρωπη (220 εκατομμύρια πληθυσμός), πυρηνική δύναμη· αυτό πρέπει να εμβάλλει σε σκέψεις τις ελληνικές κυβερνήσεις δοθείσης της διαχρονικής συμμαχίας της με την Τουρκία και ως εκ τούτου η απόκτηση του πυρηνικού όπλου από τη γείτονα χώρα δεν πρέπει να αποκλείεται.
Το Πακιστάν είναι εχθρικό προς την πατρίδα μας ( το μοναδικό κράτος στον κόσμο που μαζί με τον εισβολέα Τούρκο αναγνώρισε το τουρκικό ψευδοκράτος της κατεχόμενης Κύπρου ως νόμιμο κράτος, στενός σύμμαχος της Τουρκίας, το ναυτικό της διοργανώνει με την Τουρκία κοινά γυμνάσια στο Αιγαίο!), διέρχονται τα σύνορά μας χωρίς νόμιμα έγγραφα με πανάκριβα όμως κινητά τηλέφωνα και αφού προηγουμένως καταβάλλουν στους διακινητές μεγάλα χρηματικά ποσά. Ένας αριθμός παραμένει στα νησιά μας, περιοχή νευραλγική και κρίσιμη από πολιτική και στρατιωτική άποψη. Είναι εν δυνάμει 5η φάλαγγα σε μια ενδεχόμενη σύρραξη με τη γείτονα χώρα. Αρκεί ένα κινητό τηλέφωνο για να δοθεί στον εχθρό το στίγμα ενός στρατιωτικού και μη στόχου. Ο νόμος αυτός είναι επισφράγισμα μιας σειράς νόμων των τελευταίων πενήντα χρόνων, έχουν κοινό στόχο τη διάλυση της οικογένειας μεταμορφώνοντάς την Ελλάδα από χώρα της φιλοκαλίας σε χώρα της σοδομοκρατίας.
Επικαλούνται δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά ατολμούν να διενεργήσουν ένα απλό δημοψήφισμα για να αποφανθεί ο απλός λαός που το αποστράγγισμα του εισοδήματός του επενδύεται στα διάφορα πράϊντ— παρέϊντ. Τα πάθη της ομοφυλοφιλίας και παιδεραστίας κατέστρεψαν την αρχαία Ελλάδα μεταμορφώνοντας τις πόλεις σε ολιγάνθρωπες και έρημες περιοχές· έστρωσαν το χαλί στον εισβολέα κατακτητή Ρωμαίο χωρίς ουσιαστική αντίσταση να καταλάβει τα ελληνικά εδάφη.Υπήρχαν και παλαιά αυτά τα πάθη αντιτείνουν μερικοί, η διαφορά όμως σήμερα είναι ότι νομιμοποιούνται οι διαστροφές ερήμην του λαού παραβιάζοντας αναιδέστατα και ανερυθρίαστα τη θέλησή του, νομιμοποιείται η αμαρτία και γίνεται πλέον νόμος του κράτους και η μη συμμόρφωση με το νόμο επισύρει ποινές. Οι δε ΛΟΑΤΚΙ αποθρασυνόμενοι από τη γενική ηθική παραλυσία προκαλούν διαφημίζοντας τη διαστροφή τους, την ανωμαλία τους.
Αρχαίοι συγγραφείς και ρήτορες —ο Δημοσθένης , ο Αισχύλος, ο Λυκούργος, ο Λυσίας και πλείστοι άλλοι— στηλίτευσαν και καταδίκασαν τα ανωτέρω πάθη και διαστροφές. Ο νόμος του Λυκούργου για τη Σπάρτη αναφέρει: « . . . ει δε τις παιδός σώματος ορεγόμενος φανείη αισχρόν τούτο . . . » Ο Δημοσθένης αναφέρει σε σχετικό νόμο του Σόλωνα που καταργούσε τα δικαιώματα λόγω αρσενοκοιτίας: « μήτε λέγειν μήτε γράφειν εξείναι τοις ηταιρηκόσιν» Ο Σόλων στους σχετικούς νόμους του αναφέρει ότι αυτός που θα μηνυθεί για κιναιδισμό και καταδικαστεί, να παραδίνεται στους Έντεκα και να θανατώνεται αυθημερόν. Παραθέτω σχετικά χωρία από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη. «και μετά άρσενος ου κοιμηθήση κοίτην γυναικείαν, βδέλυγμα γαρ εστί (Λευιτικόν ιη’ 22)» «Δια τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας. Αι τε γάρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν, ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους άρσενες εις άρσεσιν την ασχημοσύνην κατεργασάμενοι . . . » (Ρωμ. α’ 26-27) «Είπε δε Κύριος κραυγή Σοδόμων και Γομόρρας πεπλήθυνται προς με, και αι αμαρτίαι αυτών μεγάλαι σφόδρα (Γένεσις 18,20)» « . . . μη πλανάσθε ούτε πόρνοι . . . ούτε αρσενοκοίται (= ομοφυλόφιλοι) . . . βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν (Α’Κορινθ.6,9 )» Ο 7ος κανόνας του Μ. Βασιλείου προβλέπει ποινή δεκαπέντε χρόνια εκτός Θείας Κοινωνίας. Δυστυχώς και από το χώρο της διοικούσης Εκκλησίας η αντίδραση είναι χλιαρή έως ανύπαρκτη. Φωτεινό παράδειγμα οι επτά επώνυμοι ιερείς που προσέφυγαν στον ίδιο τον πρωθυπουργό· διαμαρτυρήθηκαν συντάξαντες σχετικό κείμενο. Η ιερά Σύνοδος, ο Αρχιεπίσκοπος, πρέπει να κηρύξουν εθνικό πένθος στη χώρα μας, να κινητοποιήσουν το λαό, να αναγγείλουν την έναρξη ανένδοτου αγώνα για τη μη ψήφιση του νόμου κατά το παράδειγμα του μακαριστού γέροντα Αυγουστίνου Καντιώτη ή να αποσυρθούν από το θρόνο τους, τα αξιώματα και τις θέσεις τους και να εγκλειστούν στα μοναστήρια. Ο αρχιεπίσκοπος της ορθόδοξης Μολδαβίας απείλησε με γενικό αφορισμό των βουλευτών που θα ψηφίσουν τον επαίσχυντο αυτό νόμο και δεν το αποτόλμησαν.
Ας τον μιμηθούν. Ο άμβωνας των εκκλησιών απανταχού της επικρατείας όφειλε να σείεται από τα φλογερά κηρύγματα κινητοποιώντας τον πιστό λαό σε αφύπνιση και εγρήγορση. Στο αναίσχυντο ομοφυλοφιλικό κρεσέντο και μέτωπο επιστρατεύθηκε και το υπουργείο Παιδείας με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να πρωτοστατεί διατάζοντας τους εκπαιδευτικούς να διδάξουν διά της βίας την ομοφυλοφιλική διαστροφή, την αλλαγή φύλου(!!), την από τρυφερής ηλικίας διδαχή της ανωμαλίας, την έμμεση προώθηση και προτροπή για σύναψη ελεύθερων ερωτικών σαρκικών σχέσεων από της παιδικής ηλικίας με δόλωμα την δήθεν ασφάλεια των κοριτσιών από τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας επιβάλλοντας στα κορίτσια τη διενέργεια του σχετικού εμβολίου. Για το Ευαγγέλιο του Χριστού ουδείς λόγος. Ο άνθρωπος είναι εικόνα Θεού. Ο Κύριος μας δίδαξε να μισούμε την αμαρτία όχι το πρόσωπο που τη διαπράττει. Η πρωτοφανής αυτή αποστασία κατά του Θεού και του νόμου Του που ποτέ από καταβολής κόσμου δεν γνώρισε η ανθρωπότητα, η νομιμοποίηση των παθών από την ίδια την Πολιτεία κατά παράβαση της λαϊκής ετυμηγορίας και βούλησης προοιωνίζει δεινά για την πατρίδα μας, αποδεικνύει ότι είμαστε εγγύς στα έσχατα χρόνια.
Προετοιμάζει το έδαφος στο ‘’Μεσσία’’ που προφητεύθηκε ότι θα έλθει.« Ακούω τα βήματά του, η φοβερή αποκρουστική δυσωδία του απλώνεται παντού . . . » όπως προφητικά είπε ο μακαριστός γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης. Είθε ο μακρόθυμος Θεός μας, έστω και την τελευταία στιγμή, να φωτίσει τους βουλευτές όλων των κομμάτων της Εθνικής Αντιπροσωπίας μας προς καταψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου.