Ο Νίκολα Τέσλα ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Οραματίστηκε ένα λαμπρό και θετικό μέλλον για την ανθρωπότητα, καθώς κατοχύρωσε και δημιούργησε εκατοντάδες τεχνολογίες που κανείς πριν δεν είχε οραματιστεί, ούτε είχε τολμήσει να φανταστεί.
Δικαίως λέγεται ότι ο γεννημένος στην Κροατία εφευρέτης ήταν ένας άνθρωπος που άλλαξε τον κόσμο. Αλλά η ελίτ δεν μας επιτρέπει να απολαύσουμε τα οφέλη της πραγματικής κληρονομιάς του. Η ελίτ απειλήθηκε από τον Tesla και το όραμά του για ένα θετικό μέλλον για την ανθρωπότητα.
73 χρόνια αφότου το FBI κατέσχεσε σχεδόν ΔΥΟ ΤΡΟΧΑΙΑ έγγραφα ενός από τους πιο διάσημους εφευρέτες του κόσμου, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών έδωσε τα έγγραφα στη δημοσιότητα. Η παρτίδα των εγγράφων που έγινε διαθέσιμη μέσω του νόμου περί ελευθερίας της πληροφόρησης αποκαλύπτει επίσης ότι ο Τέσλα δεν πέθανε στις 7 Ιανουαρίου 1943, όπως πιστεύαμε προηγουμένως, αλλά μια μέρα αργότερα, στις 8 Ιανουαρίου.
Σε γενικές γραμμές, τα έγγραφα του FBI αποκάλυψαν μια σειρά από λεπτομέρειες που άλλαξαν πολλά από όσα γνωρίζουμε για τον Tesla, τη ζωή του, τις εφευρέσεις του και την κληρονομιά του. Δείτε τα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα του FBI στο FBI Vault ΕΔΩ.
Σε αυτό το άρθρο, ρίχνουμε μια ματιά σε επτά “χαμένες” εφευρέσεις του Tesla, τις οποίες πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν.
1. Το UFO του Tesla – τεχνολογία αντιβαρύτητας
Γνωρίζουμε ότι ο Tesla ήταν υπέρ της ελεύθερης ενέργειας και των εναλλακτικών πηγών ενέργειας.
Στην πραγματικότητα, δεν ήταν άγνωστης ταυτότητας.
Παρόλα αυτά, οι μέθοδοι και ο σχεδιασμός του επαναστατικού οχήματος του Tesla πιστεύεται ότι ταιριάζουν με την περιγραφή των ανθρώπων που είδαν ιπτάμενα αντικείμενα σε σχήμα δίσκου ή UFO.
Πιστεύεται ότι το UFO του Tesla είχε “μάτια” από ηλεκτρο-οπτικούς φακούς, τοποθετημένους σε τεταρτημόρια, επιτρέποντας στον πιλότο να βλέπει τα πάντα. Οθόνες και οθόνες τοποθετούνται σε μια κονσόλα, όπου ο περιηγητής μπορεί να παρατηρεί όλες τις περιοχές γύρω από το όχημα, και η απίστευτη εφεύρεση του Tesla περιλάμβανε μεγεθυντικούς φακούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν χωρίς αλλαγή θέσης.
Στοιχεία για ένα τέτοιο όχημα υπάρχουν σε μια συνέντευξη του Nikola Tesla στην εφημερίδα The New York Herald, από το 1911:
“Η ιπτάμενη μηχανή μου δεν θα έχει ούτε φτερά ούτε έλικες. Μπορεί να το δείτε στο έδαφος και ποτέ δεν θα μαντέψετε ότι πρόκειται για ιπτάμενη μηχανή. Ωστόσο, θα είναι σε θέση να κινείται κατά βούληση στον αέρα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση με απόλυτη ασφάλεια, με μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτές που έχουν ακόμη επιτευχθεί, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και αγνοώντας τις “τρύπες στον αέρα” ή τα καθοδικά ρεύματα.
“Θα ανεβαίνει σε τέτοια ρεύματα αν το επιθυμεί. Μπορεί να παραμείνει απολύτως ακίνητο στον αέρα, ακόμη και με άνεμο, για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η ανυψωτική του δύναμη δεν θα εξαρτάται από τέτοιες ευαίσθητες συσκευές που πρέπει να χρησιμοποιήσει το πουλί, αλλά από θετική μηχανική δράση”. – RF
2. Η ακτίνα θανάτου του Tesla
Πριν από τη δημοσιοποίηση των αποχαρακτηρισμένων εγγράφων από το FBI, πολλοί άνθρωποι υποστήριζαν ότι η ακτίνα θανάτου του Tesla ήταν απλώς άλλη μια συνωμοσία.
Προηγουμένως, πιστευόταν ότι η Ακτίνα Θανάτου του Tesla δεν υπήρχε, και το FBI ισχυριζόταν για πάνω από μια δεκαετία ότι κανένας από τους πράκτορές του δεν είχε ερευνήσει ΠΟΤΕ τα έγγραφα του Tesla, ούτε το γραφείο είχε στην κατοχή του κανένα από αυτά.
Ωστόσο, αφού το FBI δημοσίευσε τα αρχεία του Tesla, μάθαμε ότι μεταξύ των δημοσιευμένων αρχείων, μια επιστολή που απευθύνεται στον J. Edgar Hoover, τον πρώτο διευθυντή του FBI, υπογραμμίζει τη σημασία ενός άρθρου στο οποίο ο Tesla μιλάει για την ακτίνα θανάτου και την “κρίσιμη σημασία” της για τον μελλοντικό πόλεμο.
Συνιστάται ο Tesla να παραμένει συνεχώς υπό παρακολούθηση, προκειμένου να προστατεύεται από “ξένους εχθρούς” που μπορεί επίσης να ενδιαφέρονται για “το μυστικό ενός τόσο ανεκτίμητου οργάνου πολέμου ή/και άμυνας”.
3. Ελεύθερη ενέργεια και ασύρματος ηλεκτρισμός
Με τη βοήθεια της χρηματοδότησης από την JP Morgan, ο Tesla κατασκεύασε και δοκίμασε με επιτυχία τον περίφημο πύργο Wardenclyffe.
Η κατασκευή ήταν ένας τεράστιος σταθμός ασύρματης μετάδοσης ενέργειας, ο οποίος, σύμφωνα με τον Tesla, είχε τη δυνατότητα να μεταδίδει ασύρματη ενέργεια σε μεγάλες αποστάσεις.
Ο Tesla είδε τον Πύργο Wardenclyffe ως την αρχή ενός τεράστιου έργου ελεύθερης ενέργειας.
Ο Tesla ήθελε να χρησιμοποιήσει τον πύργο όχι μόνο για τη μετάδοση ελεύθερης ενέργειας αλλά και για την αποστολή μηνυμάτων, τηλεφωνικών κλήσεων σε όλη τη Γη.
Όπως εξήγησε ο ίδιος ο Tesla, η Γη είναι “…σαν μια φορτισμένη μεταλλική σφαίρα που κινείται μέσα στο διάστημα”, η οποία δημιουργεί τις τεράστιες, ταχέως μεταβαλλόμενες ηλεκτροστατικές δυνάμεις που μειώνονται σε ένταση με το τετράγωνο της απόστασης από τη Γη, όπως ακριβώς και η βαρύτητα. Δεδομένου ότι η κατεύθυνση της διάδοσης ακτινοβολεί από τη γη, η λεγόμενη δύναμη της βαρύτητας είναι προς τη γη.
Οι θεωρίες του βασίστηκαν στην ιδέα ότι ο πλανήτης μας είχε την ικανότητα να διοχετεύει τα σήματα. Χρησιμοποιώντας έναν αριθμό διαφορετικών πύργων, ο Tesla θα μπορούσε να κάνει την ιδέα να λειτουργήσει.
Ωστόσο, και όπως μάθαμε μέσα από την ιστορία, η ιδέα της Ελεύθερης Ενέργειας δεν είναι πραγματικά ευπρόσδεκτη από τις μεγάλες εταιρείες. Εξάλλου, γιατί να δώσεις δωρεάν ενέργεια στις μάζες όταν μπορείς να τις κάνεις να πληρώσουν πολύ ακριβά;
Τελικά, η χρηματοδότηση του Tesla ακυρώθηκε και ο πύργος καταστράφηκε, μαζί με τις ιδέες του Tesla για έναν κόσμο που θα τροφοδοτείται από ελεύθερη ενέργεια.
4. Ο ταλαντωτής του Tesla
Η συσκευή αυτή ήταν μια ηλεκτρομηχανική συσκευή που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον Tesla το 1893.
Η συσκευή ήταν ευρέως γνωστή ως μηχανή του Tesla για σεισμούς, αφού ο Ευρωπαίος εφευρέτης ισχυρίστηκε ότι μια έκδοση της συσκευής του προκάλεσε σεισμό στη Νέα Υόρκη το 1898.
Με άλλα λόγια, η συσκευή φέρεται να μπορούσε να προσομοιώνει σεισμούς, πράγμα που σήμαινε ότι θα μπορούσε να γίνει όπλο. Ορισμένοι θεωρητικοί συνωμοσίας είναι πεπεισμένοι ότι η τεχνολογία του Tesla αναπτύχθηκε αργότερα περαιτέρω και χρησιμοποιείται από το HAARP.
5. Το φουτουριστικό αεροσκάφος του Tesla
Εκτός από τη δημιουργία συσκευών που θα μπορούσαν δυνητικά να χρησιμοποιηθούν ως όπλα και δομών που θα μπορούσαν να προσφέρουν Ελεύθερη Ενέργεια στον κόσμο, ο Nikola Tesla εργάστηκε επίσης πάνω σε ηλεκτρικά αερόπλοια που, σύμφωνα με αναφορές, θα μπορούσαν να μεταφέρουν επιβάτες από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο σε τρεις ώρες.
Αυτά τα αεροσκάφη δεν ήταν συνηθισμένα οχήματα. Υποτίθεται ότι ήταν σε θέση να εκμεταλλευτούν την ενέργεια ακριβώς μέσα από τη γήινη ατμόσφαιρα και δεν είχαν ποτέ ανάγκη να σταματήσουν και να ανεφοδιαστούν με καύσιμα.
Αλλά γιατί να έχουμε αεροσκάφη που χρησιμοποιούν δωρεάν ενέργεια, αν μπορούν να βγουν δισεκατομμύρια από την πώλησή της;
6. Κηφήνες το 1898
Πριν από εκατό και πλέον χρόνια, ο Tesla εφηύρε τα DRONES.
Έτσι, όλοι όσοι πιστεύετε ότι τα Drones είναι στην πραγματικότητα προϊόν πρόσφατων τεχνολογιών, κάνετε λάθος.
Ονομάστηκε TELEAUTOMATON του Tesla. Και το αστείο είναι ότι η κυβέρνηση είχε αυτή την τεχνολογία στην κατοχή της για πάνω από εκατό χρόνια. Αυτό εγείρει μια σειρά από ερωτήματα.
Είναι δυνατόν να υιοθέτησαν, να ανέπτυξαν περαιτέρω και να χρησιμοποίησαν “μη επανδρωμένα αεροσκάφη” πριν από περισσότερο από μισή δεκαετία;
Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την πατέντα της Tesla για τα drone:
Εδώ είναι ένα απόσπασμα από την πατέντα του:
“Γίνεται γνωστό ότι εγώ, ο Nikola Tesla πολίτης των Ηνωμένων Πολιτειών, που κατοικώ στη Νέα Υόρκη, στην κομητεία και την πολιτεία της Νέας Υόρκης, έχω εφεύρει ορισμένες νέες και χρήσιμες βελτιώσεις σε μεθόδους και συσκευές για τον έλεγχο από απόσταση της λειτουργίας των κινητήρων προώθησης, των συσκευών διεύθυνσης και άλλων μηχανισμών που μεταφέρονται από κινούμενα σώματα ή πλωτά σκάφη, των οποίων η ακόλουθη είναι μια περιγραφή, με αναφορά στα σχέδια που συνοδεύουν και αποτελούν μέρος της ίδιας…
“Η εφεύρεση που περιέγραψα θα αποδειχθεί χρήσιμη με πολλούς τρόπους. Σκάφη ή οχήματα κάθε κατάλληλου είδους μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως σωσίβια, σκάφη αποστολής ή πλοηγού ή παρόμοια, ή για τη μεταφορά επιστολών, δεμάτων, προμηθειών, οργάνων, αντικειμένων ή υλικών οποιασδήποτε περιγραφής, για την εγκαθίδρυση επικοινωνίας με δυσπρόσιτες περιοχές και τη διερεύνηση των συνθηκών που επικρατούν σε αυτές, για τη θανάτωση ή τη σύλληψη φαλαινών ή άλλων θαλάσσιων ζώων και για πολλούς άλλους επιστημονικούς, μηχανικούς ή εμπορικούς σκοπούς, αλλά η μεγαλύτερη αξία της εφεύρεσής μου θα προκύψει από την επίδρασή της στον πόλεμο και τους εξοπλισμούς, διότι λόγω της ασφαλούς και απεριόριστης καταστροφικότητάς της θα τείνει να επιφέρει και να διατηρήσει τη μόνιμη ειρήνη μεταξύ των εθνών. “
Από: “Προδιαγραφές που αποτελούν μέρος του διπλώματος ευρεσιτεχνίας αριθ. 613,809, της 8ης Νοεμβρίου 1898”.
Το πλήρες πρωτότυπο κείμενο και τα διαγράμματα μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ: Patimg1.uspto.gov
7. Συστήματα προώθησης για διαστημόπλοια και η δυναμική θεωρία της βαρύτητας του Tesla
Ενώ συζητήσαμε κάτι παρόμοιο στο UFO του Tesla, η αλήθεια είναι ότι προχώρησε πέρα από τα ιπτάμενα αντικείμενα.
Σε ένα αδημοσίευτο άρθρο του “Το μεγαλύτερο επίτευγμα του ανθρώπου”, ο Tesla περιέγραψε τη Δυναμική Θεωρία της Βαρύτητας λέγοντας ότι “ο φωτεινός αιθέρας γεμίζει όλο το χώρο”. Ο Tesla είπε ότι ο αιθέρας επηρεάζεται από τη ζωογόνο δημιουργική δύναμη. Ο αιθέρας ρίχνεται σε “απειροελάχιστες σβούρες” (“μικροέλικες”) με ταχύτητα κοντά στην ταχύτητα του φωτός και μετατρέπεται σε αναλογιζόμενη ύλη. Στη συνέχεια, η δύναμη υποχωρεί και η κίνηση παύει, η ύλη επανέρχεται στον αιθέρα (μια μορφή “ατομικής αποσύνθεσης”).
Η ανθρωπότητα μπορεί να αξιοποιήσει αυτές τις διαδικασίες, για να:
-Να καταβυθίσει την ύλη από τον αιθέρα
-να δημιουργεί ό,τι θέλει με την ύλη και την ενέργεια που προέρχεται.
-να τροποποιεί το μέγεθος της γης.
-Να ελέγχει τις εποχές της γης (έλεγχος του καιρού).
-Να καθοδηγεί την πορεία της Γης μέσα στο Σύμπαν, σαν διαστημόπλοιο.
-Προκαλεί τις συγκρούσεις των πλανητών για την παραγωγή νέων ήλιων και άστρων, θερμότητας και φωτός.
-Δημιουργούν και αναπτύσσουν τη ζωή σε άπειρες μορφές.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ: