Bίντεο
Τούρκοι αξιωματικοί εξέτασαν ενδελεχώς σενάρια διέλευσης μεγάλου υδάτινου κωλύματος με την χρήση αμφίβιων γεφυρών Samur, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά όμως πρωτότυπο του άρματος ALTAY, ως ενδεικτικό των προθέσεων τους.

Βέβαια ξέρουν πως σε πραγματικές συνθήκες δεν θα καταφέρουν τίποτα, έχοντας απέναντί τους τα ελληνικά όπλα σε περίπτωση σύρραξης.

Στόχος της τουρκικής πολεμικής μηχανής ήταν, είναι και θα είναι πάντα ο Έβρος ποταμός, ο οποίος σύμφωνα με μερίδα Τούρκων αξιωματικών παλαιότερα, δεν θα είναι πιθανό εμπόδιο για τον Τουρκικό Στρατό», κάτι που φυσικά αποτελεί αποκύημα της φαντασίας τους.
Οι συγκεκριμένες γέφυρες, 52 τον αριθμό, είχαν παραγγελθεί εδώ και μερικά χρόνια από τον Τουρκικό Στρατό, είναι αυτοκινούμενες και έχουν καθαρά επιθετικό χαρακτήρα και αποστολή.

Ειδικοί της τουρκικής εταιρείας FNSS υποστήριξαν ότι η γέφυρα SAMUR μπόρεσε να ανταποκριθεί στην μεταφορά άρματος τύπου ALTAY (πρωτότυπο).

Η γέφυρα SAMUR (Mobile Floating Assault Bridge), επέτρεψε στο ALTAY να διέλθει από σχετικά ρηχά νερά σε μια δοκιμή του τουρκικού γενικού επιτελείου.

Στη δήλωση της η εταιρεία FNSS σχετικά με το ζήτημα, ανακοίνωσε ότι “η γέφυρα SAMUR ενίσχυσε την εμπιστοσύνη του χρήστη μεταφέροντας όχημα βάρους 70T, και συγκεκριμένα ένα άρμα μάχης ALTAY ακόμη και σε ρηχά νερά με τη διπλή ομάδα μεταφοράς”.

Η εταιρεία όμως σύμφωνα με φωτογραφίες, δοκιμάζει σενάρια διέλευσης μεγάλου υδάτινου κωλύματος (σαν τον Έβρο) χρησιμοποιώντας πολλές γέφυρες μαζί, ως ένα ακόμη ύποπτο σενάριο που απεργάζονται οι τουρκικές δυνάαμεις.

Η γέφυρα αυτή κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες του τουρκικού στρατού και αποτελεί πρωτότυπο σχέδιο σχεδιασμού και ανάπτυξης.
“Το σύστημα SAMUR είναι ένα σύστημα γεφυρών, το οποίο θα επιτρέψει στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις να περάσουν από τα υδάτινα ανοίγματα στο πεδίο της μάχης γρήγορα και με ασφάλεια, σύμφωνα με τις ανάγκες τις τακτικής λειτουργίας τους”, αναφέρουν τουρκικές δημοσιογραφικές πηγές.

Πολλά συστήματα SAMUR μαζί μπορούν να ενωθούν για να σχηματίσουν γέφυρα μήκους 150 μέτρων, επιτρέποντας έτσι σε οχήματα και άρματα μάχης να διέλθουν μεταξύ των δύο ακτών.

Το σύστημα αυτό, στοχεύει να μικρύνει το χρόνο διέλευσης των οχημάτων/αρμάτων μάχης το πολύ σε 10 λεπτά, για να μην εκτεθούν οι Τούρκοι στρατιώτες στα εχθρικά πυρά.

Πιθανόν με όλα αυτά να τέθηκε στο στόχαστρο του Τουρκικού Στρατού μετά τον Έβρο και η υδάτινη τάφρος που άρχισε να φτιάχνεται επί Αρχηγίας του στρατηγού ε.α. Φραγκούλη Φράγκου στην περιοχή.

Πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Τουρκικό Τύπο αναφέρουν επίσης πώς οι Τούρκοι αξιωματικοί μιλούν συχνά για πέρασμα των τουρκικών αρμάτων μάχης από την ελληνική τάφρο με τη χρήση των Samur.

Από ελληνικής πλευράς πάντως επισημαίνεται πώς τόσο ο ποταμός Έβρος, όσο και η τάφρος, είναι εμπόδια που πάρα πολύ δύσκολα μπορούν να ξεπεραστούν με τις γέφυρες που κατασκεύασαν οι Τούρκοι, ιδίως όταν καραδοκούν τα ελληνικά πυροβόλα και οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους.

Η ελληνική πλευρά θεωρεί τα λεγόμενα των Τούρκων γενικά ως «ψυχολογικές επιχειρήσεις» με στόχο την ανύψωση του ηθικού εντός του τουρκικού στρατεύματος που βιώνει συνεχώς συλλήψεις, βασανιστήρια και αναξιοκρατία λόγω Γκιουλέν και ισλαμισμού.

Οι αυτοκινούμενες επιθετικές αμφίβιες γέφυρες Samur είναι κατασκευής της τουρκικής εταιρείας FNSS, μετά από τεχνογνωσία που η εταιρεία έλαβε από την γερμανική General Dynamics European Land Combat Systems πρώην Eisenwerke Kaiserslautern.

Οι συγκεκριμένες γέφυρες αποτελούν καθαρά τουρκικά επιθετικά όπλα αφού μπορούν μέσα σε λίγα λεπτά να γεφυρώσουν ένα ποταμό και να επιτρέψουν την μεταφορά από την μία όχθη στην άλλη τεθωρακισμένων οχημάτων όπως άρματα μάχης ΤΟΜΑ, αυτοκινούμενα πυροβόλα μέχρι συνολικού βάρους 70 τόνων έκαστο.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »