Ενα ἀσήμαντο ἐπεισόδιο στό Kennedy Center στήν Οὐάσιγκτων, ὅπου ἐδίδετο συναυλία τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῶν ΗΠΑ μέ σολίσ τόν Λεωνίδα Καβάκο, μᾶς δείχνει ὅτι ἀπαιτεῖται σκληρός ἀγών γιά νά ἐπανέλθουν οἱ κοινωνίες στήν κανονικότητα μετά τήν λαίλαπα πού ἐπέφεραν οἱ Δημοκρατικοί τῶν ΗΠΑ μέ τήν στήριξη τῆς woke ἀτζέντας, τίς ἀλόγιστες χρηματοδοτήσεις ΜΚΟ καί τήν γενική ἐπίθεση κατά τῶν παραδοσιακῶν ἀξιῶν.

Ὁ ἀντιπρόεδρος Τζέι Ντί Βάνς προσερχόμενος στήν συναυλία ἐδέχθη ἀποδοκιμασίες. Οὔτε ὁ πρῶτος οὔτε ὁ τελευταῖος. Τό θέμα εἶναι ὅτι οἱ ἀποδοκιμασίες αὐτές -πού μπορεῖ νά ἦσαν καί προσχεδιασμένες- προεκάλεσαν σειρά δημοσιευμάτων ἀνά τόν κόσμο, μέ προεξάρχοντα τόν βρεταννικό «Guardian», ὁ ὁποῖος ἀποτελεῖ τήν παγκόσμια ναυαρχίδα τῶν συστημικῶν μέσων. Ἐκτενῆ ρεπορτάζ γιά τίς ἀποδοκιμασίες καί ἀναλύσεις ἐπί ἀναλύσεων γιά τούς λόγους γιά τούς ὁποίους ὁ ἀντιπρόεδρος τῶν ΗΠΑ εὑρέθη στό στόχαστρο.

Ὅλα αὐτά δεικνύουν ὅτι οἱ σιτιζόμενοι ἀπό τό παρακράτος τῶν ὑποστηρικτῶν τοῦ Τζό Μπάιντεν εἶναι πολλοί καί ἀκόμη δέν τό ἔχουν «πάρει ἀπόφαση» ὅτι ἡ ἐποχή τους παρῆλθε. Ὅτι οἱ παραδοσιακές ἀξίες τῶν κοινωνιῶν εἶναι τόσο ἰσχυρές πού δέν ἀρκεῖ ἕνας ἀνοϊκός Μπάιντεν οὔτε τά ἑκατομμύρια τῆς USAID γιά νά τίς ἀνατρέψουν. Νομίζουν λοιπόν οἱ ὑποστηρικτές τῶν woke καί οἱ παντοειδεῖς συμπαρατασσόμενοι μέ αὐτούς ὅτι κάνουν τώρα τήν ἀντεπίθεσή τους. Ὅτι ἐπιμένοντας νά δίδουν παραστάσεις ὀχλοκρατίας θά κατορθώσουν νά ἀνατρέψουν τό κῦμα ἀνανεώσεως πού φέρνει ἡ διακυβέρνησις Τράμπ. Πλανῶνται. Αὐτό πού κάνουν δέν εἶναι ἀντεπίθεσις. Εἶναι μάχη ὀπισθοφυλακῶν. Ὁ ἀγών τους εἶναι ἄπελπις, γιά τόν ἁπλούστατο λόγο ὅτι δέν ἔχουν καί ποτέ δέν εἶχαν ἀπήχηση στήν κοινωνία. Οἱ περιθωριακοί καί οἱ μεινότητες δέν εἶναι ἡ κοινωνία.

Τό ζήτημα εἶναι ὅτι ὅλα αὐτά τά ἀντικοινωνικά στοιχεῖα, τά ὁποία εἶχαν συσπειρώσει ὁ Τζό Μπάιντεν καί οἱ ὅμοιοί του, θεωροῦσαν προνομιακό τους χῶρο τήν Τέχνη. Καί γιά αὐτό ἐπέλεξαν μιά πολιτιστική ἐκδήλωση γιά νά ἀποδοκιμάσουν τόν Βάνς. Ἄν ὅμως πράγματι ἦσαν κοινωνοί τῆς Τέχνης καί τοῦ κοντσέρτου τοῦ Σοστακόβιτς, τό ὁποῖο ἐξετελεῖτο στό Kennedy Center, θά ἐγνώριζαν ὅτι οἱ ἀποδοκιμασίες καί ἡ ὀχλοκρατία δέν ἔχουν θέση ἐκεῖ.

Δέν εἶναι ὅμως, διότι οἱ χαμερπεῖς καί ὠφελιμιστικές ἀντιλήψεις τους δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τήν πραγματική Τέχνη. Οἱ συμπλεγματικές τους ἀντιλήψεις γιά τήν κοινωνία καί τό μένος τους γιά τήν αἰσθητική καί τήν ἐπιτυχία σημαίνουν καί ἄρνηση τῆς πραγματικῆς Τέχνης. Ὀχυρώνονται ὅμως ἐκεῖ προβάλλοντας ἕνα αἴτημα περί «ἐλευθερίας τῆς ἐκφράσεως», μέ τό ὁποῖο ἐπικαλύπτουν τήν προσπάθειά τους νά τήν ὑποβιβάσουν καί νά καλύψουν ὑπό τόν μανδύα αὐτῆς ὅλες τίς ἀρρωστημένες ἐκφάνσεις τῆς πολιτισμικῆς τους ἀνυπαρξίας. Κάπως ἔτσι καί στήν Ἀθήνα ἐμφανίσθηκε ἕνας Χριστόφορος Κατσαδιώτης, πού παρουσίασε κάποια δημιουργήματα προσβλητικά καί γιά τήν αἰσθητική καί γιά τό θρησκευτικό συναίσθημα τῶν Ἑλλήνων, καί κάποια κ. Συραγώ Τσιάρα, ἡ ὁποία τά προέβαλε στήν Ἐθνική Πινακοθήκη, τῆς ὁποίας προΐσταται. Καί ἀντί νά τήν στείλει ἡ ἁρμοδία ὑπουργός στό σπίτι της διότι οἱ ἐπιλογές της ἀποτελοῦν προσβολή γιά τόν πολιτισμό μας, τήν διατηρεῖ καί τήν ἀφήνει νά συνεχίζει. Ἀλλά τόσο καταλαβαίνουν καί στήν Κυβέρνηση ἀπό πολιτισμό.

You missed

Ιορδανικό δημοσίευμα αποκαλύπτει μέρος της ισραηλινής επιχείρησης κατά στόχων μέσα στην επικράτεια του Ιράν. Σύμφωνα με αυτό, πριν εμφανιστούν τα αεροπλάνα στον ιρανικό ουρανό, το Ισραήλ είχε διεισδύσει στο έδαφος και είχε τοποθετήσει σιωπηλά τα εργαλεία του, σε μια επιχείρηση που ήταν συναρπαστική στις λεπτομέρειες και τα αποτελέσματά της. Αυτό αποκάλυψε μια ισραηλινή πηγή ασφαλείας σχετικά με τις λεπτομέρειες των επιχειρήσεων που πραγματοποίησε η Μοσάντ εντός ιρανικού εδάφους κατά τη διάρκεια της αεροπορικής επιδρομής. %CE%B9%CF%81%CE%B15%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%82%CE%B1 0%CE%B8367%CE%B4 Η ιορδανική Khaberni αποκαλύπτει μέρος της ισραηλινής επιχείρησης στο Ιράν Σύμφωνα με ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, οι λεπτομέρειες που παρείχε η πηγή ασφαλείας περιελάμβαναν τα εξής: Συλλογή σημαντικών πληροφοριών. Διεξαγωγή επιχειρήσεων παρακολούθησης για τον εντοπισμό ανώτερων ιρανών ηγετών ασφαλείας και πυρηνικών επιστημόνων που εξοντώθηκαν. Διεξαγωγή μυστικής επιχειρησιακής εκστρατείας με στόχο το στρατηγικό πυραυλικό σύστημα του Ιράν. Υλοποίηση σημαντικών βημάτων για την λαθρεμπορία ειδικών όπλων σε μεγάλες ποσότητες, την ανάπτυξή τους εντός του Ιράν και στη συνέχεια την ακριβή και αποτελεσματική εκτόξευσή τους σε καθορισμένους στόχους. Στάδια της διαδικασίας: %CE%B9%CF%81%CE%B15%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%82%CE%B1 0%CE%B8367%CE%B422 Η πηγή αποκάλυψε ότι η εκστρατεία πραγματοποιήθηκε σε τρία διαφορετικά στάδια. Η πρώτη φάση περιελάμβανε την ανάπτυξη συστημάτων μάχης, συμπεριλαμβανομένων όπλων ακριβείας με καθοδήγηση, σε ανοιχτές περιοχές κοντά σε ιρανικές εγκαταστάσεις πυραύλων εδάφους-αέρος. Με την έναρξη της ισραηλινής επίθεσης, αυτά τα συστήματα ενεργοποιήθηκαν και πύραυλοι ακριβείας εκτοξεύτηκαν προς τους στόχους ταυτόχρονα και με υψηλή ακρίβεια. Δεύτερη φάση: Τοποθέτηση επιθετικών συστημάτων. Σε μια άλλη επιχειρησιακή εκστρατεία που στόχευε στην παρακώλυση των δυνατοτήτων αεράμυνας του Ιράν, οι οποίες απειλούν τα ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη, η Μοσάντ, μέσω μυστικών επιχειρήσεων, τοποθέτησε επιθετικά συστήματα και προηγμένη τεχνολογία μέσα σε οχήματα. Καθώς ξεκίνησε η αιφνιδιαστική επίθεση, αυτά τα όπλα εκτοξεύτηκαν και κατέστρεψαν ολοσχερώς τους στόχους τους, δηλαδή τα συστήματα αεράμυνας του Ιράν. Τρίτη φάση: Μια βάση μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Η Μοσάντ δημιούργησε μια βάση για μη επανδρωμένα αεροσκάφη αυτοκτονίας, τα οποία εισήχθησαν λαθραία στην καρδιά του Ιράν πολύ πριν από την επίθεση των πρακτόρων της Μοσάντ. Κατά τη διάρκεια της ισραηλινής επίθεσης, αυτά τα drones ενεργοποιήθηκαν και εκτοξεύτηκαν σε εκτοξευτές πυραύλων εδάφους-εδάφους που βρίσκονται στη βάση Espajabad κοντά στην Τεχεράνη, οι οποίοι αποτελούν απειλή για στρατηγικούς στόχους και Ισραηλινούς πολίτες.

Translate »