Η τουρκική επιθετικότητα αναμένουμε να εκδηλωθεί σε πολλά μέτωπα στη συνέχεια, σε Θράκη, Αιγαίο, ΝΑ Μεσόγειο, Κύπρο. Χρονικά αναμένουμε η αρχή να γίνει στην Κύπρο, όπου θεωρείται βέβαιο ότι Τουρκία και τουρκοκύπριοι αναφορικά με το Κυπριακό θα βαδίσουν στο δρόμο των 2 κρατών οδηγώντας στην οριστική διχοτόμηση της μεγαλονήσου.
Μετά την επίσκεψη του ΥΠΕΞ Δένδια στην Τουρκία και την κοινή συνέντευξη με τον Τούρκο ομόλογό του, τα τουρκικά ΜΜΕ εγείρουν το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης μας, την οποία αυθαίρετα βαφτίζουν τουρκική , κατά παράβασης της Συνθήκης της Λωζάνης την οποία υπέγραψε η Τουρκία και στην οποία γίνεται λόγος σαφέστατα για μουσουλμανική και όχι τουρκική μειονότητα.
Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό αφού την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης συνθέτουν και οι Πομάκοι και οι Αθίγγανοι, οι οποίοι ουδέποτε αυτοπροσδιορίστηκαν ως Τούρκοι, ούτε έχουν καταγωγή τουρκική, ενώ οι Πομάκοι ομιλούν την δική τους γλώσσα. Πως λοιπόν η Τουρκία βαφτίζει αυθαίρετα ως Τούρκους τους Πομάκους;
Παραθέτουμε στη συνέχεια τους ισχυρισμούς τουρκικού ΜΜΕ για το θέμα:
Όπως σημείωσε ο Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Mevlüt Çavuşoğlu κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου του με τον Έλληνα ομόλογό του Νίκο Δένδια την Πέμπτη, η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τους Τούρκους Μουσουλμάνους ως μειονότητα στη Δυτική Θράκη
Αναφερόμενος στην μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη, ο Çavuşoğlu τόνισε: “Αν λένε ότι είναι Τούρκοι, είναι Τούρκοι. Πρέπει να το αποδεχτείτε .Η Τουρκία έχει εφαρμόσει πολλές πρακτικές χωρίς αποκλεισμούς όσον αφορά τις μειονότητες της. Μια τέτοια θετική προσέγγιση είναι αυτό που περιμένουμε από την Ελλάδα για την τουρκική μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη. ”
Βέβαια τις τουρκικές πρακτικές με τις μειονότητες και τη θετική προσέγγιση της Τουρκίας προς τις μειονότητες τις ξέρει όλος ο κόσμος, από τη γενοκτονία των Αρμενίων, του Πόντου, του ελληνισμού της Μικράς Ασίας, τον κεφαλικό φόρο βαρλίκ που επέβαλε το 1942 η Τουρκία στις μειονότητες με αποτέλεσμα οι Έλληνες της Κων/πολης και της Ιωνίας να χάσουν τις περιουσίες τους σε μεγάλο βαθμό, τα γεγονότα του 1955 της Κων/πολης όπου ο καθοδηγούμενος βάση σχεδίου τουρκικός όχλος που μεταφέρθηκε ακόμη και με τραίνα από την Ανατολία , βίασε Ελληνίδες , έκαψε, έσπασε και λεηλάτησε καταστήματα Ελλήνων, βεβήλωσε νεκροταφεία και τάφους, μέχρι και τα γεγονότα του 1964 και του 1974 με αφορμή το Κυπριακό.
Μάλιστα πριν από λίγα χρόνια μέσα στην τουρκική βουλή, αποκαλύφθηκε ότι η δολιοφθορά στο σπίτι του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη το 1955 που αποτέλεσε την αιτία των τουρκικών ωμοτήτων και βιαιοπραγιών που περιέγραψα σε βάρος των Ελλήνων της Κων/πολης, ήταν προβοκατόρικη ενέργεια που πραγματοποίησαν ο Τούρκος φύλακας του σπιτιού του Κεμάλ μαζί με μουσουλμάνο της Δυτικής Θράκης ο οποίος είχε στρατολογηθεί από την Τουρκία. Οι δυό τους έβαλαν την αυτοσχέδια βόμβα στο σπίτι του Κεμάλ.
Ο πρόεδρος της Τουρκικής Ένωσης Iskeçe (Ξάνθη) Οζάν Αχμέτογλου επανέλαβε ότι η Ελλάδα απαγόρευσε τη χρήση της λέξης «τουρκική» στο όνομα της ένωσης πριν από 38 χρόνια, παρόλο που ιδρύθηκε το 1927. Αφού υπέβαλαν αίτηση για νόμιμους δρόμους για την προστασία των δικαιωμάτων τους, το ΕΔΑΔ αποφάσισε υπέρ αυτών το 2008. Παρά την απόφαση, η Ελλάδα συνεχίζει να χαρακτηρίζει την κοινότητα ως «μουσουλμανική μειονότητα» απορρίπτοντας την τουρκική τους ταυτότητα. Οι ελληνικές αρχές απαγορεύουν τη χρήση της λέξης “τουρκικά” σε ονόματα οργανώσεων και αρκετές μειονοτικές ομάδες έχουν κλείσει λόγω της χρήσης του όρου.
«Όταν λέτε:« Οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης έχουν κάποια προβλήματα », λένε:« Δεν υπάρχουν Τούρκοι εκεί, είναι μόνο μουσουλμάνοι ». Υποστήριξαν τη Συνθήκη της Λωζάνης. Δεν μπορεί να υπάρξει συμφωνία που να καθορίζει την εθνική ταυτότητα μιας κοινότητας που ζει σε μια περιοχή. Η Λωζάνη δεν γράφτηκε γι ‘αυτήν. Η Λωζάνη αναφέρει τους Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη ως μη μουσουλμάνους, αλλά η Τουρκία δεν έχετε πρόβλημα να τους ονομάζετε Έλληνες. Ακόμη και οι εκκλησίες έχουν πινακίδες με τη λέξη Ελληνική γραμμένη πάνω τους. ”
Διαπιστώνει στους παραπάνω ισχυρισμούς των Τούρκων το απίστευτο θράσος τους, αφού μετέτρεψαν την Αγία Σοφία σε τζαμί, κάνουν κήρυγμα για τις πινακίδες που έχουν ελληνικά τα ονόματα πάνω τους.
Βλέποντας τη λέξη «Τούρκος» ως απειλή κατά της εθνικής της ασφάλειας, η Ελλάδα αρνείται να εφαρμόσει τις τρεις προηγούμενες αποφάσεις που ελήφθησαν από το ΕΔΑΔ σχετικά με τις υποθέσεις της Τουρκικής Ένωσης Iskeçe, της Ένωσης Τούρκων Γυναικών Ροδόπης και της Ένωσης Νεολαίας Μειονοτήτων Meriç (Maritsa), παρά τις συχνές κλήσεις από τις ευρωπαϊκές αρχές.
Ο Αχμέτογλου υπογράμμισε ότι η ένωσή τους ήταν η πρώτη οργάνωση της κοινωνίας των πολιτών που ιδρύθηκε από τους Δυτικούς Θρακικούς Τούρκους και πρόσθεσε: “Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα μέχρι το 1983. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, είπαν:” Δεν υπάρχει Τούρκος στη Δυτική Θράκη. ” Πρώτα, κατέβασαν την πινακίδα μας και στη συνέχεια ήθελαν να το κλείσουν. Ο εθνικός νόμος αποφάσισε εναντίον μας 22 χρόνια αργότερα. Υποβάλαμε αίτηση στο ΕΔΑΔ το 2005. Το 2008, κερδίσαμε την αγωγή με ομοφωνία. ”
Ανέφερε επίσης ότι η ελευθερία πίστης και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων της τουρκικής κοινότητας έχει επίσης παραβιαστεί από την Ελλάδα. Ο Αχμέτογλου είπε: «Θέλουμε τους εκλεγμένους μουφτήδες, όχι εκείνους που ορίζονται από την Ελλάδα. Διδάσκουν τη θρησκεία του Ισλάμ στα ελληνικά σε παιδιά της Τουρκίας. Τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζονται στον τομέα της εκπαίδευσης των μειονοτήτων. Κάνουμε εκκλήσεις για βελτίωση της εκπαίδευσης. Όμως, δεν λαμβάνουν υπόψη τις απαιτήσεις ή τα παράπονά μας σχετικά με τον εκπαιδευτικό τομέα. ”
Η κοινότητα των Τούρκων της Δυτικής Θράκης εκτιμάται ότι έχει 100.000 έως 150.000 μέλη. Τα δικαιώματα των Τούρκων στην περιοχή κατοχυρώθηκαν βάσει της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923, ένα σύμφωνο που δημιουργήθηκε μετά τον τουρκικό πόλεμο της Ανεξαρτησίας μετά τον Α ‘Παγκόσμιο Πόλεμο. Από τότε, ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε σταθερά. Μετά την εξουσία της ελληνικής στρατιωτικής χούντας το 1967, η μειονοτική κοινότητα άρχισε να αντιμετωπίζει σκληρότερες διώξεις και παραβιάσεις δικαιωμάτων από το κράτος. Μετά την ειρηνευτική επιχείρηση της Τουρκίας το 1974 στην Κύπρο για την προστασία των Τουρκοκυπρίων εκεί, η ελληνική στρατιωτική χούντα τελικά έπεσε, αλλά οι αυστηροί περιορισμοί για την ομάδα των μειονοτήτων επέμειναν και εντάθηκαν. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ορισμένα δικαιώματα των Τούρκων αποκαταστάθηκαν εν μέρει, αλλά συνεχίστηκαν προβλήματα σχετικά με τις συλλογικές και τις πολιτικές ελευθερίες και νέες προκλήσεις έχουν εμφανιστεί.
Το ζήτημα των εκλογών μουφτή αποτελεί χρόνιο πρόβλημα της μουσουλμανικής τουρκικής μειονότητας από το 1991. Η εκλογή των μουφτή από μουσουλμάνους στην Ελλάδα ρυθμίστηκε στη Συνθήκη της Αθήνας του 1913 μεταξύ της Ελλάδας και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και αργότερα συμπεριλήφθηκε στον νόμο της χώρας 2345/1920 . Ωστόσο, η Ελλάδα ακύρωσε το νόμο το 1991 και άρχισε να διορίζει τους ίδιους τους μουφτίδες.
Από το παραπάνω τουρκικό παραλήρημα, εμφαίνεται η στρεβλωμένη αντίληψη που έχει η Τουρκία αναφορικά με την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης μας. Εμείς απαντάμε με αριθμούς οι οποίοι πάντα λένε την αλήθεια. και να τι μας λένε.
Το 1923 με τη Συνθήκη της Λωζάνης προβλεπόταν η παραμονή στην Κων/πολη -ίμβρο-Τένεδο103.000 Ελλήνων. Πόσοι Έλληνες υπάρχουν εκεί τώρα; Ούτε 2000. Γιατί έφυγαν άραγε 100.000 Έλληνες από την Τουρκία; Επειδή η Τουρκία τους έδιωξε με βίαιο και συστηματικό τρόπο, όπως αναλυτικά περιγράψαμε ανωτέρω
Πόσοι Μουσουλμάνοι το 1923 ζούσαν στη Θράκη μας; 86793 άτομα. Πόσοι ζούν σήμερα; Το 1991 βάση απογραφής ζούσαν 114000 άτομα. Τι διαπιστώνουμε; .Αύξηση του πληθυσμού της μουσουλμανικής μειονότητας. Τι σημαίνει αυτό; Όχι διωγμούς, όχι διώξεις, όχι διακρίσεις σε βάρος τους από το ελληνικό κράτος.
Η τουρκική επιθετικότητα αναμένουμε να εκδηλωθεί σε πολλά μέτωπα στη συνέχεια, σε Θράκη, Αιγαίο, ΝΑ Μεσόγειο, Κύπρο. Χρονικά αναμένουμε η αρχή να γίνει στην Κύπρο, όπου θεωρείται βέβαιο ότι Τουρκία και τουρκοκύπριοι αναφορικά με το Κυπριακό θα βαδίσουν στο δρόμο των 2 κρατών οδηγώντας στην οριστική διχοτόμηση της μεγαλονήσου.
Απαιτείτε επαγρύπνηση και ετοιμότητα