Καταζητείται: Ιησούς Χριστός, άλλως Σωτήρας των ανθρώπων, Καταζητείται για τα πιο κάτω εγκλήματα:
1. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΝΑ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΘΕΟ-ΑΦΕΝΤΗ ….ΚΑΙ ΣΑΔΙΣΤΗ – ΠΑΤΕΡΑ που αρέσκεται να ταλαιπωρεί και να βασανίζει τα παιδιά του, όσο και από κάθε θεό-ιδέα και πρώτο κινούν ακίνητο που αναπαύεται στην αυτάρκεια και τη μακαριότητά του αδιαφορώντας για οτιδήποτε εκτός του.
2. Φανερώνει τον Θεό Αγάπη, την Αγάπη Θεό, ιδρυτική πράξη της ζωής και μυστικό άξονα του κόσμου, γύρω από τον οποίο «ζούμε και κινούμαστε και είμαστε».
3. Στηλιτεύει τη στείρα και άγονη προσκόλληση στο γράμμα και στο νόμο, ξεσκεπάζει τα ψεύτικα προσωπεία, καταγγέλλει την υποκρισία και τη διπλή ηθική, αφυπνίζει από το λήθαργο και τη λησμοσύνη.
Καταζητείται ότι Σκανδαλίζει τους πάντες:
1. Εκείνους, που όπως οι Φαρισαίοι, τον θέλουν υπήκοο της καθιερωμένης τάξης πραγμάτων, λάτρη και τηρητή του γράμματος και του νόμου. Λησμονώντας πως «οι τελώνες και οι πόρνες μάς προάγουν στη βασιλεία των ουρανών».
2. Εκείνους, που όπως οι θρησκόληπτοι, τον θέλουν στα μέτρα τους, κλεισμένο σε μια ομάδα «καθαρών» και «σεσωσμένων», αδιάφορο για τη δραματική πορεία της ιστορίας. Λησμονώντας «πώς ανάγκη από γιατρό δεν έχουν οι υγιείς αλλ’ οι ασθενείς».
3. Σκανδαλίζει Εκείνους, που όπως οι άβουλοι Ιουδαίοι, τον θέλουν για να εναποθέσουν τις ευθύνες τους, για να επενδύσουν τις ελπίδες τους, για να φορτώσουν τις όποιες ενοχές τους. Λησμονώντας πως η σωτηρία είναι αγώνας προσωπικός, μαρτύριο αίματος και μαρτυρία συνειδήσεως.
4. Σκανδαλίζει διότι μιλά για τα πλέον πνευματικά θέματα με μια γυναίκα ύποπτης ηθικής και τα ανυπεράσπιστα παιδιά διαλέγει ως σύμβολο όσων θα μπουν στη βασιλεία του.
5. Σκανδαλίζει διότι προτείνει στον άνθρωπο το μέγιστο δώρο: την ελευθερία που αγαπά και την αγάπη που ελευθερώνει.
6. Σκανδαλίζει διότι μαθαίνει στους ανθρώπους και δείχνει εμπειρικά ότι βρίσκουν τον εαυτό τους μόνο όταν τον δωρίζουν στους άλλους.
7. Σκανδαλίζει διότι Καλεί τους πάντες σε αυτοκριτική, διδάσκει την τέχνη της αυτογνωσίας.
8. Σκανδαλίζει διότι Κηρύττει ότι άνθρωπος δίχως συνάνθρωπο είναι άταφος νεκρός, ότι η παρουσία του άλλου είναι η αρχή και το τέλος της ζωής.
9. Σκανδαλίζει διότι αποκηρύττει κάθε διάκριση σε εχθρούς και φίλους, συντρώγει με τελώνες και πόρνες, μολονότι δάσκαλος πλένει τα πόδια των μαθητών του, δέχεται να τον ακολουθούν χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
10. Σκανδαλίζει διότι Στο νόμο της εκδίκησης αντιτάσσει τη συγνώμη, στη βία παραθέτει την καταλλαγή, στο παρελθόν προβάλλει το μέλλον, εξού και επενδύει στη μετάνοια μιας μοιχαλίδας.
11. Σκανδαλίζει διότι Σχετικοποιεί κάθε νόμο και θεσμό, κομίζει το μήνυμα ότι πριν και πάνω απ’ όλα βρίσκεται ο συγκεκριμένος άνθρωπος, εδώ και τώρα, πάντα και παντού.
12. Σκανδαλίζει διότι Κηρύττει Το ανθρώπινο πρόσωπο δεν είναι αναγώγιμο σε τίποτε. Όλα οφείλουν να λειτουργούν χάριν του ανθρώπου, άλλως αυτονομούνται και εκπίπτουν του σκοπού τους. Γι’ αυτό κάθε αποπροσωποίηση και κατηγοριοποίηση των ανθρώπων απορρίπτεται ασυζητητί.
Προειδοποίηση: Είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνος. Κρίνει τους πάντες.
Η ειρωνεία πάντως της ιστορίας είναι πως Ιησούς, όταν άρχισε να διδάσκει και έλεγε “Εγώ και ο Πατέρας είμαστε Ένα”, θεωρήθηκε από το Ιερατείο του Ιουδαϊσμού, το οποίο υποστήριζε πως ο Θεός είναι ο Δημιουργός του κόσμου και πως Δημιουργός και δημιούργημα δεν μπορεί να είναι ένα και το αυτό, ως αιρετικός και βλάσφημος. Και κατηγορούμενος για βλασφημία, και όχι ότι για την επαναστατική του δράση κατά της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, οδηγήθηκε τελικά στη Σταύρωση. Αυτός, χωρίς τον οποίο δε θα υπήρχε ποτέ ο Χριστιανισμός, ήταν κάποιος που πέθανε μαρτυρικά πάνω στο σταυρό επειδή το επίσημο ιερατείο της εποχής του τον στιγμάτισε ως βλάσφημο και αιρετικό.