Η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA), ο αρμόδιος φορέας για την αδειοδότηση πιλότων, άλλαξε αθόρυβα τα κριτήρια για τη μέτρηση της καρδιακής βλάβης στους πιλότους.
Τώρα φαίνεται ότι η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA), το όργανο που είναι υπεύθυνο για την αδειοδότηση πιλότων, άλλαξε αθόρυβα τα κριτήρια για τη μέτρηση της καρδιακής βλάβης στους πιλότους.
Μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, οι πιλότοι έπρεπε να περάσουν αυστηρά τεστ υγείας και να έχουν μετρήσεις ΗΚΓ (Ηλεκτροκαρδιογράφημα) μεταξύ 0,12 και 0,2. Ωστόσο, από τις 26 Οκτωβρίου, η FAA αύξησε αυτή τη μέτρηση στο 0,3. Αυτό είναι πάνω από 100 τοις εκατό αύξηση από τον χαμηλό δείκτη.
Ένα μεγάλο «ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;;;» πλανάται στις ΗΠΑ και ήδη έχουν αρχίσει οι θεωρίες σχετικά με το σκεπτικό της απόφασης που σε καμία περίπτωση δεν αυξάνει την ασφάλεια στις πτήσεις.
Αντιθέτως έχει πολλαπλασιάσει τα ερωτήματα.
«Αυτή η αλλαγή έγινε ως απόκριση σε νέα επιστημονικά στοιχεία σχετικά με την πάθηση από τους συμβούλους καρδιολογίας της και όχι σε ανεπιθύμητες αντιδράσεις στα εμβόλια COVID-19», είναι η επίσημη εξήγηση που δόθηκε και έκανε μέχρι και τον παρουσιαστή του Fox News, Carslon Tucker, να απορήσει.