Σ αυτές οφείλεται η έντονη λάμψη που προηγήθηκε της εκκωφαντικής έκρηξης;
Σεβόμαστε την προανάκριση γι αυτό … ρωτάμε !
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής ήξερε πολύ καλά τι έλεγε , όταν δήλωσε πως διεξάγεται έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη, καθώς αυτή δεν εξηγείται μόνο από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών ή από ανάφλεξη καυσίμων. Περαιτέρω , εάν η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε εύφλεκτα υλικά , αυτά ( σύμφωνα με τα συνήθη πρωτόκολλα ) θα βρισκόταν στα τελευταία βαγόνια ενώ , ούτε οι φιάλες υγραερίου ( που βρέθηκαν άθικτες ) και χρησίμευαν για να ¨ψήνουν τον καφέ και το τοστ¨ φαίνεται να μπορούσαν να προκαλέσουν μια τόσο μεγάλη έντονη λάμψη πριν την έκρηξη και τέλος , την πυρκαγιά της κολάσεως.
Τι άλλο μένει ;
Την Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022, στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα η Hellenic Train S.A. μετονομάζεται σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Κατά την σχετική εκδήλωση που έλαβε χώρα ( έχει σημασία ποιοι συμμετείχαν και τι είπαν ) , ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μaurizio Capotorto προανήγγειλε ότι η Hellenic Τrain θα θέσει σε λειτουργία και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, ενώ επανέλαβε τη δέσμευση για 10 τρένα υδρογόνου και τρένα προαστιακού.
Εν τω μεταξύ , οι εκτεταμένες ¨δολιοφθορές ¨ στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας –Θεσσαλονίκης ( οι γνωστές κλοπές καλωδίων και όχι μόνο) σε συνδυασμό με την ανυπαρξία Δυνάμεων Αστυνόμευσης Σιδηροδρόμων (Railpol) , είχε οδήγηση σε απόγνωση την εταιρεία που έβλεπε τα ηλεκτροκίνητα τρένα ETR 470 να ακινητοποιούνται όλο και πιο συχνά ( όπως έγινε και σ αυτήν τη περίπτωση ) και την εικόνα της να ξεθωριάζει .
Η λύση τελικά βρέθηκε μέσα από την οπτική για ολοκληρωμένες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας που ήδη κυριαρχούσε στη στρατηγική της Ιταλικής εταιρείας και λέγεται , χρήση κυψελών «γκρίζου» υδρογόνου – στην προκειμένη περίπτωση – που θα έδιναν την κίνηση στην αμαξοστοιχία όταν ¨θα κοβόταν το ρεύμα ¨ στην μέση του πουθενά.
Το πρώτο τρένο υδρογόνου, Coradia iLint, ήδη εκτελούσε επιβατικά δρομολόγια μεταξύ των πόλεων Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde και Buxtehudehe στη Γερμανία και η Ιταλική εταιρεία είχε προχωρήσει από το 2020 σε συμφωνία με την ίδια εταιρεία , την Alstom-Snam , για την ανάπτυξη τρένων υδρογόνου .
Έμενε να βρεθεί μόνο , που θα γινόταν το πείραμα με το μικρότερο κόστος και σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών .
Τα υπόλοιπα , μπορούμε να τα φανταστούμε … με πόνο ψυχής