- Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός τεχνικών συμβούλων στην ιστορία του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με ποσό-ρεκόρ: 31.000.000 ευρώ συν 15.500.000 ευρώ ως προαίρεση
- Το υπουργείο επί Καραμανλή «άνοιξε», λόγω Ταμείου Ανάκαμψης, περισσότερα έργα υποδομών απ’ όσα μπορεί να εξυπηρετήσει…
- Η παραδοχή του πρωθυπουργού ότι ο παραιτηθείς υπουργός θα είναι και ξανά υποψήφιος με τη ΝΔ έριξε μεγαλύτερο βάρος στις υποδομές, αλλά όχι και στις μεταφορές – Με τις γνωστές συνέπειες
- Ποιες εταιρείες χρίστηκαν ανάδοχες στον μεγάλο ανοιχτό διαγωνισμό τον Μάρτιο 2022 και για ποιες υπηρεσίες
- Με ποια κριτήρια θεωρήθηκε αναγκαία η δαπάνη ενός τέτοιου υπέρογκου ποσού;
Ο πρωθυπουργός αποφάσισε να συμπεριλάβει τελικά στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, εν όψει των εκλογών της 21ης Μαϊου, τον Κώστα Αχ. Καραμανλή. Τον άνθρωπο που καθόταν στην «ηλεκτρική» πολιτική καρέκλα το βράδυ του δυστυχήματος των Τεμπών.
Μέχρι και την τελευταία στιγμή παρέμενε αμφίβολη, λόγω αντιδράσεων προς το πρόσωπό του από μερίδα της κοινής γνώμης και όλα κόμματα της αντιπολίτευσης, η συμμετοχή του παραιτηθέντα υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023. Ο κ. Μητσοτάκης, όμως, αποφάσισε να τον εντάξει στο ψηφοδέλτιο για τον Νομό Σερρών.
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής διετέλεσε υπουργός από τις 9 Ιουλίου 2019 έως και την 1η Μαρτίου 2023. Στη διάρκεια της θητείας του επικρίθηκε για αποφάσεις διαγωνισμών, όπως αυτός για την μίσθωση πετρελαιοκίνητων λεωφορείων για τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Σήμερα, οι Data Journalists φέρνουν στο φως έναν διαγωνισμό ύψους 46,5 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Ο διαγωνισμός αφορά σε πρόσληψη συμβούλων, θέμα με το οποίο έχουμε ασχοληθεί και πρόσφατα.