Ειδικοί Εκλογικοί Κατάλογοι . Είναι ξεκάθαρο στη σχετική νομοθεσία ότι , όσοι από τους υπηρετούντων στις Ένοπλες Δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή, προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος , τοποθετούνται με οποιοδήποτε τρόπο για την εκτέλεση υπηρεσίας αορίστου χρονικού διαστήματος ή διαστήματος μεγαλύτερου του μήνα, στη διοικητική περιφέρεια δήμου, στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου ΔΕΝ είναι εγγεγραμμένοι , ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ , είναι υποχρεωμένοι να σπεύσουν και να δηλώσουν το δήμο, όπου είναι εγγεγραμμένοι. , ώστε να γραφτούν στους γνωστούς μας Ειδικού Εκλογικού Καταλόγους και να μπορέσουν να ψηφίσουν ( άρθρο 27 π.δ. 26/2012, Α΄ 57 και εγκύκλιοι 480 / 34351/23-4-2023 και 497/36382/27-4-2023)
Παρά ταύτα , καλούνται ή κλήθηκαν ανεξαιρέτως , σχεδόν όλοι όσοι υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή , προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος να δηλώσουν μεταξύ άλλων , κι ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε Ειδικούς Εκλογικούς Καταλόγους. ΓΙΑΤΙ;
-Υπάρχει συνεπώς κίνδυνος , το ίδιο άτομο ( εν αγνοία του ή όχι ) να έχει εγγραφεί σε δύο εκλογικούς καταλόγους και να ψηφίσει έτσι , είτε ο ίδιος , είτε κάποιος άλλος αντί αυτού ( χωρίς να το γνωρίζει ) ; Το άρθρο 164 του Ποινικού μας Κώδικας περί Νόθευση εκλογής , προβλέπει τη δυνατότητα αυτή και γι αυτό τιμωρεί όποιον ψηφίζει χωρίς να έχει δικαίωμα σε κάποια από τις εκλογές ή τα δημοψηφίσματα του άρθρου 161 ή ψηφίζει κατ’ επανάληψη ή δίνει πολλές ψήφους ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο προκαλεί την παραγωγή μη γνήσιου αποτελέσματος της εκλογής.
-Ο μοναδικός Κωδικός ηλεκτρονικής μετάδοσης αποτελεσμάτων (ανά εκλογικό τμήμα ) , μπορεί να αποκαλυφθεί εύκολα πριν την ολοκλήρωση της καταμέτρησης.
-Η καταμέτρηση των Σταυρών των υποψηφίων μπορεί να γίνει , πριν την μετάδοση ( π.χ μέσω Tablet ) της καταμέτρησης ψήφων των συνδυασμών , που πρέπει να προηγηθεί .
-Μπορεί εύκολα και ανυποψίαστα , να μην γίνει επικοινωνία με το Τμήμα υποστήριξης για «ορθή επανάληψη» σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής αποτελεσμάτων.
-Είναι πανεύκολο να μην πληκτρολογείται ο κωδικός μετάδοσης κάθε φορά που θα μεταδίδεται αποτέλεσμα .
Πέραν των ανωτέρω παρατηρούνται τα εξής παράδοξα που εντείνουν την υποψία , για πρόθεση νοθείας.
Α-O πολίτης δεν έχει πρόσβαση στα «Δεδομένα Εισόδου» ανά πάση ώρα και στιγμή, δηλαδή στις κάλπες των εκλογικών τμημάτων, όπως για παράδειγμα στην Γερμανία .
Β- Δεν υπάρχουν σε διαφανές ηλεκτρονικό «γεωγραφικό» σημείο τα Δεδομένα Εισόδου , ως συντελεστές που οδηγούν στο αποτέλεσμα , που το «κοινό» βλέπει στις οθόνες του Υπουργείου Εσωτερικών.
Γ- Δεν προβλέπεται κάπου , στο site του υπουργείου Εσωτερικών να υπάρχουν οι ψήφοι των εθνικών εκλογών του 2023 ανά εκλογικό τμήμα.
Να σημειωθεί ότι , το Α1′ Τμήμα του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με την ισχύουσα εκλογική νομοθεσία (άρθρο 68 π.δ. 26/2012, όπως ισχύει, και ν. 4648/2019) είναι αρμόδιο για το διορισμό των Εποπτών και των γραμματέων τους, των Εφόρων, και των Αντιπροσώπων της Δικαστικής Αρχής στις επικείμενες Βουλευτικές Εκλογές της 21ης Μαΐου 2023.
Υγ. Οι δυνατότητες νόθευσης του εκλογικού αποτελέσματος είναι περισσότερες , όμως , για λόγους που αντιλαμβάνεστε , δεν θα τις αποκαλύψουμε ..προς το παρόν.
Αθήνα 9 Μαΐου 2023