Οι στρατηγικές κινήσεις
Ηπολιτική κατευνασμού που ακολουθούν Αθήνα και Λευκωσία έναντι της τουρκικής επιθετικότητος, εδώ και 46 χρόνια (μετά την εισβολή και παράνομη κατοχή του 38% της Κύπρου), αποτελεί τον θετικότερο γεωπολιτικό παράγοντα για την υλοποίηση των τουρκικών επεκτατικών σχεδιασμών,σύμφωνα με τον Ι. Θ. Μάζης, Καθηγητής Γεωπολιτικής, ΕΚΠΑ που γράφει στην REAL News

Στο πλαίσιον αυτής της πολιτικής, έχομε να παρατηρήσομε ότι:
1) H Τουρκία αδιαλείπτως επιχειρεί (ορόσημον: Ίμια, 1996), να προωθήσει τις απαιτήσεις της εις βάρος των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στον θαλάσσιο και εναέριο χώρο του Αιγαίου δια της επισείσεως προς την ελληνικήν πλευρά, του φοβήτρου της παρανόμου “αφορμής πολέμου/casus belli” της εκπορευθήσης εκ της τουρκικής Εθνοσυνελεύσεως (1995), επ’ ευκαιρία της κυρώσεως από την Ελλάδα της UNCLOSS II για το Δίκαιον της Θαλάσσης (Ν. 2321/1995).

2) Θεωρεί ότι το πολιτικόν σύστημα της χώρας τηλεκατευθύνεται απολύτως από την αμερικανικήν βούλησιν η οποία και εξισώνει τον απειλούμενο με τον απειλούντα, εις τον βωμόν της νεο-ψυχροπολεμικού τύπου Ρωσικής ανασχέσεως (Δόγμα Spykman).

3) Η Αδελφομουσουλμανική Τουρκία εκτιμά συνεπώς ότι, λόγω του σημαντικού χωρικο-γεωγραφικού της ρόλου εις τον Rimland (ανασχετικός δακτύλιος), της επιτρέπεται να εκβιάζει τις ΗΠΑ μέσω των -από το 2016- συναφθεισών -παρα (συμμαχικήν) φύσιν- αμυντικών και οικονομικών σχέσεών της, με την Ρωσική Ομοσπονδία.

4) Η απουσία ενεργητικής και στοχευμένης ελληνικής πολιτικής δυναμένης να ανατρέψει το καθεστώς αυτό του επί ήμισυ αιώνα ενδημούντος “ελλαδικού κατευναστικού προτεκτορατισμού” και της προϊούσης “φινλανδοποιήσεως”, την “δικαιώνει” και ευλόγως την εξαχρειώνει.

5) Το πλαίσιο της τουρκικής γεωστρατηγικής στοχεύσεως βασίζεται θεωρητικά εις τον Misak-ı Milli (Εθνικόν Όρκον), στην Νizam-ı âlem, (παγκόσμια Αρμονία υπό τον ισλαμικό πολιτισμό) και εις το θεωρητικόν κείμενον του Α. Νταβούτογλου “Στρατηγικό βάθος της Τουρκίας”(2001). Aυτές οι συνιστώσες αποτελούν την principia magna της αμεταβλήτου τουρκικής στρατηγικής, την οποία οι Αδελφο-μουσουλμάνοι ιθύνοντες ουδέποτε απέκρυψαν ενώ πλείστοι όσοι εγχώριοι “ταγοί”, δεν έπαυσαν μέχρι σήμερα να καμώνονται ότι τις αγνοούν.

Ως συνέπεια των ανωτέρω προκύπτουν οι εξής ασύγγνωστες παραλήψεις της Ελληνικής Εξωτερικής Πολιτικής έναντι των σημερινών τουρκικών σαφών επιβουλών κατά της χώρας:
α) Η μέχρι σήμερα, ελληνική ολιγωρία της μη ανακηρύξεως ελληνικής ΑΟΖ η οποία απαιτεί και την εύλογον (ως αφετηρία μετρήσεων) επέκτασιν της Αιγιαλίτιδος Ζώνης της Ελλάδος εις τα 12 ν.μ.

β) Η λανθασμένη ιεράρχησις προτεραιοτήτων του Ελληνικού Προϋπολογισμού η οποία (με πρόσχημα την δεκαετίαν των Μνημονίων, τις δήθεν “καλές σχέσεις με την γείτονα” και την ονειροξιακήν μας βεβαιότητα περί “υψηλής υπερατλαντλικής προστασίας”) εγκατέλειψε τον κλάδον των εξοπλισμών, την εγχώριον Βιομηχανία Όπλων και την εμπράγματον και ουσιαστικήν εμβάθυνσιν των συμμαχιών της Ελλάδος με τους έχοντες κοινά συμφέροντα με την Ελλάδα γεωστρατηγικούς της συμμάχους (Γαλλία, Ισραήλ, Αίγυπτος).

γ) Η μέχρι σήμερα απουσία Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, ως αρμοδίου οργάνου Αναλύσεων και Σχεδιασμού της χώρας εις βάθος 25ετίας.

δ) Η πλήρης κάλυψις και μέχρι πρότινος ανοχή του υβριδικού πολέμου των παρανόμων μεταναστευτικών ροών από πλευράς Τουρκίας η οποία (έως την απομυθοποίησίν των λόγω των αποτυχουσών εισβολών “οπλοποιηθέντων” πληθυσμών εκ Τουρκίας, του Μαρτίου του 2020) έχει δημιουργήσει ένα άκρως προβληματικό από πλευράς εσωτερικής ασφαλείας υπόστρωμα εντός του εγχωρίου κοινωνικού ιστού. Πρόβλημα το οποίον μεταφέρεται οσημέραι και εις την ηπειρωτικήν Ελλάδα με την δημιουργία νεοπαγών ισλαμικού χαρακτήρος υποαστικών σχηματισμών, πάντα με το «αζημείωτον» ορισμένων “υπερευφυών” ημετέρων και αλλοδαπών κέντρων και προσώπων.

ε) Η απολύτως εσφαλμένη και εθνικώς επικίνδυνος υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών η οποία θέτουσα εντός ΝΑΤΟ το βορείως της χώρας αυτό πολυεθνοτικόν κράτος με άριστες αμυντικές, οικονομικές και πολιτικές σχέσεις με την Άγκυρα δημιουργεί ομού μετά της Αλβανίας έναν εξαιρετικώς προβληματικό για τα ελληνικά συμφέροντα και ενδιαφέροντα ενδονατοϊκό θύλακο.

στ) Η αναβάθμιση της τουρκικής Ναυτικής Βάσεως στον Αυλώνα (Πασά Λιμάνι) την οποίαν απέκτησε επί Κυβερνήσεως Κ. Σημίτη (1998) η Άγκυρα (και την απώλεσε λόγω ανεξηγήτου ολιγωρίας η Ελλάδα) μαρτυρεί του λόγου το αληθές, περί των επιθετικών διαθέσεων της Τουρκίας και από το άκρως στρατηγικό στόμιον της Αδριατικής.

ζ) Η ανάμειξις, άνευ ουδενός γεωπολιτικού ανταλλάγματος, της Ελλάδος εις τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ κατά της Γιουγκοσλαυΐας (24 Μαρτίου -10 Ιουνίου του 1999). Θα μπορούσε να είχε εξευρεθεί λύσις για την ονομασία του γειτονικού κράτους θεραπεύουσα την ιστορική αλήθεια και εξυπηρετούσα τα ελληνικά αλλά και συμμαχικά συμφέροντα (πχ. Κεντροβαλκανική Δημοκρατία) την οποία είχε ο γράφων, επανειλημμένως προτείνει.

η) Η ανάμειξις, άνευ ουδενός γεωπολιτικού ανταλλάγματος, της Ελλάδος εις την επίθεσιν του ΝΑΤΟ κατά της Λιβύης (2011). Θα ηδύνατο π.χ. να έχει, έκτοτε, διευθετηθεί το θέμα των ορίων της ΑΟΖ ή έστω της Υφαλοκρηπίδος μεταξύ Ελλάδος και Λιβύης.

Σήμερα και ενώπιον των προσφάτων εξαγγελιών της Τουρκίας περί γεωτρήσεων εις την ζώνην του Τουρκολιβυκού Μνημονίου, προτείνονται, πέραν των άλλων απαραιτήτων διπλωματικών ενεργειών των Αθηνών, οι εξής τρείς ταυτόχρονες στρατηγικές κινήσεις:
Πρώτον: Ομόφωνη απόφασις “anti-casus belli” της Ελληνικής Βουλής, η οποία θα ενημερώνει πάντα αρμόδιο (ΟΗΕ/ΣΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ) ότι εάν η Τουρκία αποπειραθεί να υλοποιήσει τις εκνόμους απειλές της καταπατώντας τα Ελληνικά εθνικά δίκαια και κυριαρχικά δικαιώματα τότε η Νοτιο-Ανατολική Πτέρυξ του ΝΑΤΟ θα εκραγεί με ό,τι σημαίνει αυτό για την Βορειο-Ατλαντική Συμμαχία και την Ειρήνη, την Ασφάλεια και την Οικονομία στο Γεωπολιτικό Σύμπλοκο της Μεσογείου. Και μόνον το γεγονός ότι μια ανάλογη ομόφωνη απόφασις θα καθιστά σαφές ότι οι Έλληνες ομονοούν, θα έχει πραγματικά τρομακτικά αποτρεπτικά αποτελέσματα προς εχθρούς και “φίλους”. Για όσους, πραγματικά δεν θέλουν τον πόλεμο!

Δεύτερον: Άμεση ανακήρυξις της ΑΟΖ της χώρας, με επέκταση της αιγιαλίτιδος ζώνης εις τα 12 ν.μ εις ολόκληρη την Επικράτεια και αποστολή των συντεταγμένων στο αρμόδιο Γραφείο του ΟΗΕ.

Τρίτον: Οι ενέργειες προς οριοθέτηση ΑΟΖ με Αίγυπτο και Ιταλία καλές είναι, αλλά πρέπει να συνοδεύονται και με την αντίστοιχη με Κυπριακή Δημοκρατία. Το τελευταίο λειτουργεί “επιταχυντικώς” για τις δύο πρώτες περιπτώσεις και “ενισχυτικώς” για τα συμφέροντα του Ελληνισμού του Διπόλου Ελλάδος-Κύπρου και ο νοών νοείτω!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

You missed

Άσχετα εάν κάποιος θεωρεί τον Άρμστρονγκ, ως αξιόπιστο αναλυτή ή όχι καθώς βαρύνεται με πολλές κατηγορίες ακόμη και για απάτες, εντούτοις αυτά που λέει έχουν μια συγκεκριμένη συνάφεια με την σημερινή οικονομική πραγματικότητα. Σε ερώτηση εάν η αμερικανική κυβέρνηση θα μπορούσε να χρεωκοπήσει εάν οι χώρες σε όλο τον κόσμο να σταματήσουν να το αγοράζουν απάντησε: «Νομίζω ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να χρεωκοπήσουν από το 2025 και μετά , αλλά πιθανότατα ταυτό θα γίνει ο 2027. Δεν είναι όμως μόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η Ευρώπη βρίσκεται στην ίδια βάρκα. Το ίδιο και η Ιαπωνία. Γι’ αυτό χρειάζονται πόλεμο. Νομίζουν ότι πηγαίνοντας σε πόλεμο, αυτή είναι η καλύτερη δικαιολογία για την αθέτηση του χρέους. Απλώς δεν θα πληρώσουν την Κίνα. Αν προσπαθήσουν να πουλήσουν το χρέος τους – καλή τύχη. Δεν το εξαργυρώνουμε. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ευρώπη. Έτσι, μόλις συμβεί αυτό, μπαίνεις σε πόλεμο, αυτή είναι η δικαιολογία τους για να καταρρεύσει όλο αυτό το χρέος, το οποίο πλήττει τις συντάξεις κ.λπ. Τότε θα μπορέσουν να κατηγορήσουν τον Πούτιν. Είναι το ίδιο πράγμα που έκανε ο Μπάιντεν όταν είπε ότι ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ είναι αποτελέσματα του Πούτιν. Στη συνέχεια, με όλο το CBDC (το ψηφιακό νόμισμα της κεντρικής τράπεζας) το ΔΝΤ έχει ήδη ολοκληρώσει το ψηφιακό του νόμισμα και θέλουν αυτό να αντικαταστήσει το δολάριο ως αποθεματικό νόμισμα για όλο τον κόσμο. . . Αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν απεγνωσμένα να κρατηθούν στην εξουσία. Κανείς δεν θέλει να τα παρατήσει». Σε ερώτηση τι πρέπει να κάνει τώρα ο απλός άνθρωπος ο Άρμστρονγκ είπε με : «Νομίζω ότι χρειάζεστε, με ασφάλεια, προμήθεια τροφίμων δύο ετών. . . .Αυτό έχω. Δεν είναι μόνο ότι οι τιμές θα ανέβουν, αλλά κυρίως επειδή θα υπάρξουν ελλείψεις. Τότε, δεν ξέρετε τι θα κάνουν με το νόμισμα. . . . Θα κάνουν ό,τι πρέπει για να επιβιώσουν. Αυτό κάνουν πάντα οι κυβερνήσεις». Ο Άρμστρονγκ έχει πει εδώ και καιρό ότι οι άνθρωποι θα αγοράζουν χρυσό και ασήμι όταν η πίστη στην κυβέρνηση καταρρεύσει. Αυτό ακριβώς βλέπει ο Άρμστρονγκ σε όλο τον κόσμο σήμερα. Ο χρυσός αναπηδά γύρω από το επίπεδο των 2.300 δολαρίων και ο Άρμστρονγκ βλέπει “ένα νέο ράλι χρυσού και αργύρου έρχεται σύντομα”. Πιο συγκεκριμένα η τιμή του χρυσού από τα 1.200 περίπου δολάρια η ουγγιά που ήταν το 2016 έχει φτάσει πλέον να διαπραγματεύεται στα 2.400$ και αυτό με συνεχείς τάσεις ανόδου. Ο πόλεμος έρχεται επίσης αργά αλλά σταθερά με την ανακοίνωση ότι η Ουκρανία θα ενταχθεί στο ΝΑΤΟ. Όταν ξεκινήσει ο επόμενος πόλεμος, ο Άρμστρονγκ προειδοποιεί: «Θα πρέπει να παρακολουθείτε την τράπεζα γιατί τα μακροπρόθεσμα επιτόκια θα αυξηθούν. Κανείς δεν θα θέλει να αγοράσει κρατικό χρέος». Ο Άρμστρονγκ προβλέπει επίσης μια μεγάλη στροφή στις 7 Μαΐου της επόμενης εβδομάδας. Ο Άρμστρονγκ προβλέπει ότι μια ύφεση θα ξεκινήσει τότε και θα συνεχιστεί μέχρι το 2028. Το ΑΕΠ θα συνεχίσει να μειώνεται και ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να αυξάνεται. Βέβαια ο ίδιος είχε προχωρήσει και σε άλλες προβλέψεις στο παρελθόν οι οποίες δεν επιβεβαιώθηκαν,. Άσχετα όμως από τις ημερομηνίες το γενικότερο πλαίσιο με το αμερικανικό χρέος και κατά το πόσο αυτό συνδέεται με την κατάσταση στις σχέσεις ΗΠΑ και Ρωσίας αλλά και το ψηφιακό νόμισμα δεν μπορεί να απορριφθεί ως μη ρεαλιστικό.

Translate »