ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΕΘΕΣΕ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

Το ζήτημα της ανάγκης άμεσης βελτίωσης προσβασιμότητας στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό έθεσε μετ’επιτάσεως στον Υπουργό Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή ο δήμαρχος Αιγιαλείας κ. Δημήτρης Καλογερόπουλος, κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων του τμήματος Κιάτο-Αίγιο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου, παρουσία και του υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη και πλήθους υψηλόβαθμων στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλογερόπουλος αφού εξήρε τη σημασία της παράδοσης ενός έργου-οράματος που πλέον καθιστά το Αίγιο πύλη εισόδου και εξόδου του επιβατικού κοινού όχι μόνο για τη Δυτική Ελλάδα αλλά και τη Δυτική Ευρώπη, τόνισε πως το έργο για να συνεχίσει να λειτουργεί και να είναι χρηστικό για μεγάλο αριθμό επιβατών θα πρέπει να συμπληρωθούν οι απαραίτητες υποδομές για να γίνει και πιο ελκυστικό, ιδιαίτερα οι υποδομές που αφορούν στην εξυπηρέτηση άφιξης και αναχώρησης των επιβατών. Επέδωσε, εξάλλου, στον Υπουργό το ομόφωνο υπόμνημα του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγίου, που υποδεικνύει τα σημεία που θα πρέπει να γίνουν στοιχειώδεις μα ουσιώδεις παρεμβάσεις.


Ο κ. Καραμανλής στην ομιλία του, αφού παραδέχθηκε με ειλικρίνεια πως το πρόβλημα με την πρόσβαση στον σταθμό του Αιγίου υφίσταται, καθώς παρ’όλο που τα έργα των οδικών συνδέσεων προβλέπονταν ήδη από τις μελέτες του 2009 με τη σύμφωνη γνώμη του Δήμου, δεν έχουν υλοποιηθεί. «Χρωστάμε στην τοπική κοινωνία αυτές τις συνδέσεις και τις αμέσως επόμενες ημέρες βάζουμε μπρος για την βελτίωσή τους» τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός, δεσμευόμενος για την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών σε όσο το δυνατόν συντομότερο χρονικό διάστημα.
Για το ζήτημα αυτό αναμένεται άμεσα ραντεβού του κ. Καλογερόπουλου στο Υπουργείο Υποδομών, ώστε να συζητηθεί η περαιτέρω πορεία του αιτήματος τόσο με τον Υπουργό, όσο και με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστο Βίνη, στον οποίο κοινοποιήθηκε το υπόμνημα του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας.

Το υπόμνημα του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, που εγκρίθηκε ομόφωνα:

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

ΠΡΟΣ: ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΩΝ/ΤΜΗΜΑ ΙΙ

ΘΕΜΑ:ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ- ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ Σ.Σ. ΑΙΓΙΟΥ
ΣΧΕΤ: 1.10541/11-05-2020 ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
2.382620/20 17-06-2020 ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΑΣ

Αξιότιμοι κύριοι,

Με το 382620/20 17-06-2020 έγγραφό σας μας ενημερώνετε για όλα τα στάδια και τις διαδικασίες που αφορούν την εξέλιξη των απαλλοτριώσεων, των έργων και των Συμβάσεων κατασκευής, οι οποίες οδήγησαν στην αναβολή της υλοποίησης των προβλεπομένων από την αρχική Μ.Π.Ε. και συγκοινωνιακή μελέτη των οδών για τη σύνδεση του Σ.Σ. Αιγίου με τα τοπικά συγκοινωνιακά δίκτυα.
Η από 22 Ιουνίου 2020 λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αίγιο -Κιάτο ωστόσο επιβεβαίωσε την ανησυχία του Δήμου Αιγιαλείας, αφενός για την προβληματική πρόσβαση στον Σ.Σ. Αιγίου και αφετέρου για την παντελή έλλειψη σήμανσης.
Είμαστε ενήμεροι για τις διαδικασίες που έχετε δρομολογήσει για την ολοκλήρωση των οδών πρόσβασης στο μέλλον, όμως είναι επιτακτική ανάγκη να επισπευστούν, δεδομένου του ότι αυτό το εικοσαήμερο, έχουμε διαπιστώσει ιδιαιτέρως περιορισμένη κίνηση και χρήση του τρένου, γεγονός που υποθηκεύει την ευρωστία της γραμμής για το μέλλον.
Οφείλουμε να σας επισημάνουμε δύο μείζονος σημασίας ζητήματα σχετικά με τη βιωσιμότητα του έργου στην πόλη μας και να σας εκφράσουμε την έντονη ανησυχία του Δημοτικού Συμβουλίου και των συμπολιτών μας ως εξής:
Τον Σ.Σ. Αιγίου και όλο το έργο, παρότι είναι κόσμημα, σήμερα οι πολίτες του Αιγίου και της Δυτικής Ελλάδος δεν μπορούν να τα απολαύσουν. Αντιθέτως, η λειτουργία του έργου θα επιβαρύνει δραματικά το συγκοινωνιακό πρόβλημα του Αιγίου.

Η αστική συγκοινωνία δεν έχει πρόσβαση στον σταθμό, η πρόσβαση πεζή από τους οδικούς άξονες του Αιγίου είναι αδύνατη και η μόνη δυνατότητα πρόσβασης είναι το ταξί και το ιδιωτικό αυτοκίνητο και αυτά σε συνθήκες τριτοκοσμικές (χωματόδρομοι, στενοί δρόμοι).

Με δεδομένο λοιπόν ότι στόχος είναι ο νέος τερματικός σταθμός της γραμμής, το Αίγιο, να μετατραπεί σε ένα μεγάλο συγκοινωνιακό hub για την Αχαΐα και να γίνει το κέντρο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων προς την Αθήνα ή ευρύτερα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αφού θα μπορούσε να εξυπηρετήσει εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες με τεράστια οφέλη για την εθνική και τοπική οικονομία, παρακαλούμε για την ΑΜΕΣΗ κινητοποίηση εκ μέρους σας, καθώς και την επίσπευση όσων διαδικασιών απαιτούνται για την τελική ολοκλήρωση του έργου.
Έχοντας υπόψη τα παραπάνω,
Σας καλούμε να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ολοκληρωθεί άμεσα η κατασκευή της Οδού 1 (πρόσβαση από την Οδό Κορίνθου κοντά στα Δικαστήρια) καθώς και όλων των άλλων προβλεπομένων από την μελέτη όπως οι απαλλοτριώσεις και η κατασκευή των οδών Κ0 2R βόρεια της Α.Δ.9 και ο κόμβος συμβολής με την Ν. Πλαστήρα καθώς και η ΟΔΠ 4 και η συμβολή στην Ν. Πλαστήρα.
Με τη βεβαιότητα ότι αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα του ζητήματος αναμένουμε τη θετική ανταπόκρισή σας.

Με εκτίμηση,
Το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας

ΚΟΙΝ:
ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΡΓΟΣΕ
……………….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

You missed

Άσχετα εάν κάποιος θεωρεί τον Άρμστρονγκ, ως αξιόπιστο αναλυτή ή όχι καθώς βαρύνεται με πολλές κατηγορίες ακόμη και για απάτες, εντούτοις αυτά που λέει έχουν μια συγκεκριμένη συνάφεια με την σημερινή οικονομική πραγματικότητα. Σε ερώτηση εάν η αμερικανική κυβέρνηση θα μπορούσε να χρεωκοπήσει εάν οι χώρες σε όλο τον κόσμο να σταματήσουν να το αγοράζουν απάντησε: «Νομίζω ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να χρεωκοπήσουν από το 2025 και μετά , αλλά πιθανότατα ταυτό θα γίνει ο 2027. Δεν είναι όμως μόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η Ευρώπη βρίσκεται στην ίδια βάρκα. Το ίδιο και η Ιαπωνία. Γι’ αυτό χρειάζονται πόλεμο. Νομίζουν ότι πηγαίνοντας σε πόλεμο, αυτή είναι η καλύτερη δικαιολογία για την αθέτηση του χρέους. Απλώς δεν θα πληρώσουν την Κίνα. Αν προσπαθήσουν να πουλήσουν το χρέος τους – καλή τύχη. Δεν το εξαργυρώνουμε. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ευρώπη. Έτσι, μόλις συμβεί αυτό, μπαίνεις σε πόλεμο, αυτή είναι η δικαιολογία τους για να καταρρεύσει όλο αυτό το χρέος, το οποίο πλήττει τις συντάξεις κ.λπ. Τότε θα μπορέσουν να κατηγορήσουν τον Πούτιν. Είναι το ίδιο πράγμα που έκανε ο Μπάιντεν όταν είπε ότι ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ είναι αποτελέσματα του Πούτιν. Στη συνέχεια, με όλο το CBDC (το ψηφιακό νόμισμα της κεντρικής τράπεζας) το ΔΝΤ έχει ήδη ολοκληρώσει το ψηφιακό του νόμισμα και θέλουν αυτό να αντικαταστήσει το δολάριο ως αποθεματικό νόμισμα για όλο τον κόσμο. . . Αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν απεγνωσμένα να κρατηθούν στην εξουσία. Κανείς δεν θέλει να τα παρατήσει». Σε ερώτηση τι πρέπει να κάνει τώρα ο απλός άνθρωπος ο Άρμστρονγκ είπε με : «Νομίζω ότι χρειάζεστε, με ασφάλεια, προμήθεια τροφίμων δύο ετών. . . .Αυτό έχω. Δεν είναι μόνο ότι οι τιμές θα ανέβουν, αλλά κυρίως επειδή θα υπάρξουν ελλείψεις. Τότε, δεν ξέρετε τι θα κάνουν με το νόμισμα. . . . Θα κάνουν ό,τι πρέπει για να επιβιώσουν. Αυτό κάνουν πάντα οι κυβερνήσεις». Ο Άρμστρονγκ έχει πει εδώ και καιρό ότι οι άνθρωποι θα αγοράζουν χρυσό και ασήμι όταν η πίστη στην κυβέρνηση καταρρεύσει. Αυτό ακριβώς βλέπει ο Άρμστρονγκ σε όλο τον κόσμο σήμερα. Ο χρυσός αναπηδά γύρω από το επίπεδο των 2.300 δολαρίων και ο Άρμστρονγκ βλέπει “ένα νέο ράλι χρυσού και αργύρου έρχεται σύντομα”. Πιο συγκεκριμένα η τιμή του χρυσού από τα 1.200 περίπου δολάρια η ουγγιά που ήταν το 2016 έχει φτάσει πλέον να διαπραγματεύεται στα 2.400$ και αυτό με συνεχείς τάσεις ανόδου. Ο πόλεμος έρχεται επίσης αργά αλλά σταθερά με την ανακοίνωση ότι η Ουκρανία θα ενταχθεί στο ΝΑΤΟ. Όταν ξεκινήσει ο επόμενος πόλεμος, ο Άρμστρονγκ προειδοποιεί: «Θα πρέπει να παρακολουθείτε την τράπεζα γιατί τα μακροπρόθεσμα επιτόκια θα αυξηθούν. Κανείς δεν θα θέλει να αγοράσει κρατικό χρέος». Ο Άρμστρονγκ προβλέπει επίσης μια μεγάλη στροφή στις 7 Μαΐου της επόμενης εβδομάδας. Ο Άρμστρονγκ προβλέπει ότι μια ύφεση θα ξεκινήσει τότε και θα συνεχιστεί μέχρι το 2028. Το ΑΕΠ θα συνεχίσει να μειώνεται και ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να αυξάνεται. Βέβαια ο ίδιος είχε προχωρήσει και σε άλλες προβλέψεις στο παρελθόν οι οποίες δεν επιβεβαιώθηκαν,. Άσχετα όμως από τις ημερομηνίες το γενικότερο πλαίσιο με το αμερικανικό χρέος και κατά το πόσο αυτό συνδέεται με την κατάσταση στις σχέσεις ΗΠΑ και Ρωσίας αλλά και το ψηφιακό νόμισμα δεν μπορεί να απορριφθεί ως μη ρεαλιστικό.

Translate »