….«Γραμμικές πόλεις» και «ο ρυπαίνων πληρώνει» πολύ σύντομα και εδώ…

Η πόλη της Νέας Υόρκης, η οποία διοικείται από τους Δημοκρατικούς, είναι έτοιμη να «χτυπήσει» τους κατοίκους και τους επισκέπτες με «χρέωση συμφόρησης», αφού η ομοσπονδιακή έγκριση δόθηκε τη Δευτέρα 26/06/23 για το πρώτο της σχέδιο στη χώρα να επιβάλει μεγάλα διόδια για να εισέρχονται οδηγοί στα πιο επισκέψιμα μέρη του Μανχάταν.

Το πρόσχημα αυτών των μέτρων βεβαίως είναι η προστασία του περιβάλλοντος, όμως στη πραγματικότητα μιλάμε για την αρχή των «μέτρων κλιματικής αλλαγής», που θα μας εισάγουν σταδιακά στις «Γραμμικές πόλεις» ή «Πόλεις 15 λεπτών» και στο περιβόητο «Σύστημα Κοινωνικής Πίστωσης» τύπου Κίνας που θα διαχωρίζει τους ανθρώπους σε «καλούς» πολίτες και «κακούς» πολίτες…! Είστε έτοιμοι;

Πηγή: Breitbart

Απόδοση & Σχολιασμός: Ελλήνων Αφύπνιση

Το πρόγραμμα θα μπορούσε να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024, φέρνοντας τη Νέα Υόρκη σε ευθυγράμμιση με μέρη όπως το Λονδίνο, η Σιγκαπούρη και η Στοκχόλμη που έχουν εφαρμόσει παρόμοιες φορολογικές επιβολές σε οδηγούς που απλώς κάνουν τις καθημερινές τους δουλειές.

Η είδηση ​​ανακοινώθηκε μέσα σε λίγες ώρες όταν αξιωματούχοι της Νέας Υόρκης εισηγήθηκαν πιτσαρίες που χρησιμοποιούν φούρνους με κάρβουνο ή ξύλα να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα κατά 75%, διαφορετικά θα έρθουν αντιμέτωπες μευψηλά πρόστιμα, όλα στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος…

Έως και 100 εστιατόρια θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τον νέο κανόνα, όπως ανέφερε το Breitbart News .

 

 

Το AP αναφέρει σε  μία από τις υπό εξέταση επιβολές διοδίων κυκλοφορίας  , οι οδηγοί θα μπορούσαν να χτυπηθούν με έως και 23 $ την ημέρα για να εισέλθουν στο Μανχάταν νότια της 60ης οδού ως μέρος του σχεδίου για να βγάλουν τους ανθρώπους από τα αυτοκίνητά τους και στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και να ξεκινήσουν περπάτημα αντί για οδήγηση.

Το ακριβές ποσό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί από τη Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών, η οποία επιβλέπει το μακροπρόθεσμο σχέδιο, όπως ανέφερε το Breitbart News .

Οι διαδηλωτές πραγματοποιούν συνέντευξη Τύπου έξω από τη σήραγγα του Λίνκολν προτρέποντας την άμεση εφαρμογή του Προγράμματος Διοδίων Κεντρικής Επιχειρηματικής Περιφέρειας (CBD) της Νέας Υόρκης, στις 21 Απριλίου 2023 στη Νέα Υόρκη. Το σχέδιο τιμολόγησης συμφόρησης, το οποίο έχει υπογραφεί σε νόμο, θα επιβαρύνει τους ταξιδιώτες με μεταβλητή χρέωση για την οδήγηση στο CBD του Μανχάταν, που ορίζεται ως οποιαδήποτε περιοχή νότια της 61ης οδού. (Spencer Platt/Getty Images)

Το σχέδιο τιμολόγησης συμφόρησης ξεπέρασε το τελευταίο του ομοσπονδιακό εμπόδιο αφού εγκρίθηκε από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αυτοκινητοδρόμων, δήλωσε τη Δευτέρα μια εκπρόσωπος της κυβερνήτη της Νέας Υόρκης Kathy Hochul.

«Με το πράσινο φως από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, ανυπομονούμε να προχωρήσουμε στην εφαρμογή αυτού του προγράμματος», δήλωσε η Kathy Hochul..

Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει ήδη υποστηρίξει δημόσια το σχέδιο όπως ανέφερε το CNN:

Η κυβέρνηση του προέδρου Τζο Μπάιντεν πρόκειται να επιτρέψει στη Νέα Υόρκη να προχωρήσει σε ένα πρόγραμμα ορόσημο που θα διοδώνει τα οχήματα που εισέρχονται στο Κάτω Μανχάταν, μετά τη λήξη της περιόδου δημόσιας εξέτασης τη Δευτέρα.

Στην πράξη λειτουργεί όπως όλα τα άλλα διόδια, αλλά επειδή χρεώνει συγκεκριμένα τους ανθρώπους να οδηγούν στην περιοχή με ασφυξία κάτω από την 60η οδό στο Μανχάταν, θα ήταν το πρώτο πρόγραμμα αυτού του είδους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το σχέδιο είχε καθυστερήσει για χρόνια, αλλά ξεκαθάρισε ένα ορόσημο τον περασμένο μήνα, όταν η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αυτοκινητοδρόμων υπέγραψε την έκδοση μιας περιβαλλοντικής εκτίμησης.

Η εισφορά έχει αντιταχθεί έντονα από αξιωματούχους στο Νιου Τζέρσεϊ, όπου οι άνθρωποι που κατευθύνονταν στο Μανχάταν με αυτοκίνητο θα μπορούσαν να δουν το κόστος της μετακίνησης να εκτοξεύεται στα ύψη.

Αυτά τα παράπονα έχουν επαναληφθεί και σε άλλες πόλεις όπως το Λος Άντζελες, όπου οι κάτοικοι βλέπουν απλώς να επιβάλλεται νέος φόρος στους οδηγούς.

 

 

Οι οδηγοί ταξί και αυτοκινήτων που πρέπει να έχουν πρόσβαση στο Μανχάταν ως μέρος της καθημερινής τους δουλειάς έχουν επίσης αντιρρήσεις, λέγοντας ότι κάτι τέτοιο θα καθιστούσε τους ναύλους μη προσιτές.

Ορισμένες προτάσεις του MTA περιλαμβάνουν ανώτατα όρια στα διόδια για ταξί και άλλα ενοικιαζόμενα οχήματα, αν και φαίνεται ότι σε αυτό το πρώιμο στάδιο δεν υπάρχει ανώτατο όριο, αφήνοντας περιθώρια αύξησης της εισφοράς στα επόμενα χρόνια.

 

Η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» και η εφαρμογή της στην Ε.Ε θα έρθουν πακέτο με τις «Γραμμικές πόλεις» και το «Σύστημα Κοινωνικής Πίστωσης»;

Η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» αποτελεί βάση της περιβαλλοντικής πολιτικής της ΕΕ και, σύμφωνα με αυτή, τόσο το κόστος των μέτρων που λαμβάνονται για την πρόληψη, τον έλεγχο και την αποκατάσταση της ρύπανσης, όσο και το κόστος που συνεπάγεται για την κοινωνία, πρέπει να βαρύνει τους ρυπαίνοντες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον Μάιο ότι ξεκίνησε ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για να συγκεντρώσει τις απόψεις των πολιτών και των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με την εφαρμογή της αρχής “ο ρυπαίνων πληρώνει” στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Επιτροπή θα χρησιμοποιήσει στο άμεσο μέλλον αυτές τις πληροφορίες για να αξιολογήσει εάν οι πολιτικές της ΕΕ και των εθνικών πολιτικών επαρκούν για να διασφαλιστεί ότι οι ρυπαίνοντες επωμίζονται το κόστος των μέτρων πρόληψης, ελέγχου και αποκατάστασης της ρύπανσης. Ο Επίτροπος Περιβάλλοντος, Ωκεανών και Αλιείας, Βιρτζίνιους Σινκεβίτσιους είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Η αρχή “ο ρυπαίνων πληρώνει” είναι δίκαιη και απλή: απαιτεί από τους ρυπαίνοντες να επωμίζονται το κόστος της ρύπανσης που προκαλούν. Η σωστή εφαρμογή αυτής της αρχής ενθαρρύνει την αποφυγή περιβαλλοντικής ζημιάς και καθιστά τους ρυπαίνοντες υπεύθυνους. Όταν δεν εφαρμόζεται σωστά, ο λογαριασμός για την περιβαλλοντική ζημιά πολύ συχνά καταλήγει να πληρώνεται από τους πολίτες και επιβαρύνει σοβαρά τα δημόσια ταμεία. Καλούμε όλους να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της λειτουργίας αυτής της αρχής προς το συμφέρον όλων».

Το ζήτημα βεβαίως που προκύπτει πλέον είναι ποιες ενέργειες των πολιτών, πέρα από τις επιχειρήσεις, θα θεωρούνται ρυπογόνες σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να χρεώνεται όποιος από εδώ και στο εξής συνεχίζει να τις πράττει. Στη Νέα Υόρκη για παράδειγμα θα παρακολουθούνται, εκτός των άλλων και οι «διατροφικές επιλογές» των Νεοϋορκέζων χρησιμοποιώντας δεδομένα πιστωτικών καρτών από μεμονωμένες αγορές καταστημάτων, ενώ τώρα η είσοδος με αυτοκίνητο στην πόλη θα θεωρείται πλέον μια από αυτές τις ενέργειες που θα ενεργοποιεί την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» για τους «απείθαρχους» οδηγούς οι οποίοι θα μπορούσαν να χάνουν πόντους και να διαπομπεύονται με βάση το «Σύστημα Κοινωνικής Πίστωσης» που εφαρμόζεται πλήρως στη Κίνα και πιλοτικά ακόμα και σε πόλεις της Ευρώπης…! Δείτε το χαρακτηριστικό video:

Κάπως έτσι βέβαια υπάρχει και ταυτόχρονη ώθηση των πολιτών της Νέας Υόρκης να υιοθετήσουν το…περπάτημα, όχι για το καλό της υγείας τους, αλλά για να δεχθούν μια άλλη καινοτομία που επίσης έρχεται….αυτή των «Γραμμικών πόλεων» ή «Πόλεων των 15 λεπτών», όπως αυτή στη Σαουδική Αραβία…!

Πότε θα έρθουν όλα αυτά στην Ελλάδα αναρωτιέστε; Να είστε σίγουροι…πλέον…πολύ σύντομα…! Ήδη από την επόμενη των εκλογών τα Μ.Μ.Ε αναφέρθηκαν στις έξυπνες πόλεις του μέλλοντος…

Δείτε το Video:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Translate »