Οργισμένη ανακοίνωση του επικεφαλής της επιτροπής ασφαλείας της Βουλής του Ιράν για τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς
«Οι ΗΠΑ επιτέθηκαν στο Ιράν ξανά στη μέση των διαπραγματεύσεων.
Ο αποτυχημένος Πρόεδρος των ΗΠΑ έχει δείξει ότι δεν έχει καμία δέσμευση στις αρχές της διαπραγμάτευσης ή της εκεχειρίας.
Αυτή η απερίσκεπτη παραβίαση της εκεχειρίας θα οδηγήσει, όπως πάντα, σε υποχώρηση και μετάνοια εκ μέρους τους.
Το παιχνίδι μετακύλισης ευθυνών δεν λειτουργεί πια».
