Αποτύχατε κύριοι της κυβέρνησης
Αφού αποδεχτήκατε στις 24-3-2026 με εμπορική συμφωνία να παράγει και να εξάγει η αυστραλία εσαεί τυρί με την επωνυμία φέτα, στη συνέχεια το ζήτησαν επισήμως και οι ηπα, αλλά το έκανε ήδη πράξη η τουρκία (από τον οκτώβριο του 2025) και με εξαγωγές σε τρίτες χώρες (πιθανώς και στην ε.ε. διαδικτυακά) και σιωπάτε…
πόσο κακό ακόμη θέλετε να κάνετε στον αγροδιατροφικό τομέα της πατρίδας μας;
